czwartek, 1 września 2011

Sekrety małżeństwa Fanadriana i Magicznej Weronik.

Bardzo, bardzo, bardzo Wam przepraszam, że nie pisałam przez prawie tydzień, ale dzisiaj Wam to wynagrodzę i dodam kilka postów.
Jak wiecie już od kilku dni Fanadrian i Magiczna Weronik nie są już razem.
Dlatego postanowiłam zgłębić Wam powód tego rozstania.
Zaczęło się od tego, że już kiedyś Fanadrian chodził z Weronik.Było to chyba kilka tygodni od kąt zerwała z nim Selena_Gomez660.
Potem Fanadrian z nią zerwał, a ona zaadoptowała małą Lili .

  • MagicznaWeronik
    Witaj maleństwo.Podchodzi bliziutko czy mogę cię przygarnąć przy mnie nic sie ci nie stanie.
    MagicznaWeronik3 tygodni temu
  • Maciupka_lili
    ; Patsy sie i sie slini ; Tjosenkio se bioji ;
    Maciupka_lili3 tygodni temu

Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=114035301 18 strona KG
A Fanadrian nie mógł znieść, że jego eks dobrze się układa bez niego, więc zaczął się opiekować jej córką, ale to mu nie wystarczyło i musiał się zbliżyć do rodziny.



  • fanadrian789
    Biore na rąćzki..łaskotam..grzechocze grzechoteczką..moge byc wujek chrzestny?
    fanadrian7892 tygodni temu
  • Maciupka_lili
    tik ! estes fijni :)
    Maciupka_lili2 tygodni temu


  • MagicznaWeronik
    fanadrian ona ma mamusie i musisz mieć moje pozwolenie żeby ją wziaść a po drugie ona narazie je tylko cyca bo to dwu tygodniowe dzieciątko:)
    MagicznaWeronik2 tygodni temu
  • Maciupka_lili
    Tio moj tati chsesni cziji wujec :D
    Maciupka_lili2 tygodni temu

Znowu chciał być mężem Weronik (ale czy dla niej czy dla Lili) i udało mu się to ! Znowu wkroczył w szeregi rodziny.

  • fanadrian789
    Mogę być twoim mężem zacznijmy od nowa..prosze..nie potrafie zyc bez cb
    fanadrian7892 tygodni temu

Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=72167652 4 strona KG
I znowu Fanadrian z Weronik zaczęli nowe życie.

  • MagicznaWeronik
    Niech ci będzie ale jeżeli zerwiesz to już nigdy nie wruce:)
    MagicznaWeronik2 tygodni temu


  • Maciupka_lili
    Tejas jestes titi i pjose ne zapisuj se dio jisti pseciw Mala-Gugu ojosssse titi
    Maciupka_lili2 tygodni temu

Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=84275803 2 strona KG
Jednak ich związek nie przetrwał długo.Weronik przekonała się, że podjęła złą decyzję wracając do niego.

  • MagicznaWeronik
    Lili adrian to juz nie twój ojciec zablokuj go i niech cie nie przekona już ci coś mówiłam kochanie:*kc
    MagicznaWeronik3 dni temu
  • Maciupka_lili
    Tic wem kć
    Maciupka_lili3 dni temu



    Jednak jak widać Fanadrianowi nie zależało, żeby do niej wrócić, tylko, żeby być z Lili.A Weronik miała go w nosie i znalazła sobie nowego-starego chłopaka.Czemu nowego-starego ? Bo już z nim kiedyś chodziła.Niestety Fanadrian nie dał się tak łatwo poddać i walczył o Lili, więc zaczęła się wojna o dziecko.

    • fanadrian789
      Kotku z kim wolisz soatć bo y sie rozwodizmy sama zdecyduj a nie ona za cb?
      fanadrian7893 dni temu
    • Maciupka_lili
      Mimi piwedaja , ze jac se jowedece tio miam zistac z mimi i odazu ce zabokowac , bio bendes se nia mne mscij
      Maciupka_lili3 dni temu


    • fanadrian789
      Proszę nie zostawiaj mnie..Aniołeczku kocham cie pisze do cb czały czas i mam cie tak odrazu stracić przez MagicznaWeronik bo ona ma taki kaprys..Nie rób mi tego..Prosze..Kocham cie..Przeciwstaw sie jej.Bo to ty zdecydujesz a nie ona..Zdecyduj mądrze
      fanadrian7893 dni temu
    • Maciupka_lili
      Tatusu bioje se niowego tati
      Maciupka_lili2 dni temu


    • fanadrian789
      Jesteś bardzo mądra dziewczynka..Kocham Cie..Dlazcego ona kazała ci mnie zablokować..Dorośli ludzie nie kończą tak znajomości bo to dziecinada..To nie zmieni sytuacji..Jeśli sie zdecydujesz to daj odpowiedz..Lulam cie do snu..Daje monia..Kc*
      fanadrian7893 dni temu
    • Maciupka_lili
      Boje se niowegio tatiegio
      Maciupka_lili2 dni temu



    • MagicznaWeronik
      Lila kochanie co ja ci mówiłam on teraz chce ci mnie zabrać weś go zablokuj aniołku mama ci już mówiła co będzie:*kc
      MagicznaWeronik3 dni temu
    • Maciupka_lili
      Dobse aje mamusu toche se bioje niowegio titi
      Maciupka_lili2 dni temu





    • fanadrian789
      Wiesz ,że ciachoo to magicznaweronik bo pomyśl najpierw go rzuca a on nic a teraz raptem nie jest na nią zły tylko milutki nie słuchaj jej to ona na 100% uwierz mi..zablokuj ją na tych 2 kontach i bezdie spokój:
      fanadrian7893 dni temu
    • Maciupka_lili
      :o ne fiem cio se deje
      Maciupka_lili2 dni temu




    • MagicznaWeronik
      Spiepszaj adrian ona już mi powiedziała ostatnio zostaje ze mna i koniec kropka:)
      MagicznaWeronik3 dni temu
    • Maciupka_lili
      ; Ne fe cio se deje :(
      Maciupka_lili2 dni temu


    • CiachooooXD
      Kochanie :* nie słuchaj go ! ! Ja jestem david i jestem twoim tatą mogę ci dać mojego skypa i zobaczysz ,ze jestem 17-letnim davidem i kocham Cię :* I Twoją mamusie ;* Zablokuj go ! ! !
      CiachooooXD3 dni temu
    • Maciupka_lili
      Boi se ne fe co se deje est zdezojentjowania
      Maciupka_lili2 dni temu


    • fanadrian789
      Żal mi tego ciachaa czyli weroniki teraz chce cie przekupić disneylandem tak to jest dziecinada najpierw kupuje ci zabawki a teraz cie tym przekupuje to nie rozsądne i dziecinne..kc myszko*
      fanadrian7893 dni temu
    • Maciupka_lili
      Aje ja ne estem psekjupńa
      Maciupka_lili2 dni temu




    • MagicznaWeronik
      Biore na ręce to jak myszko z kim zostaniesz ja chce dla ciebie dobrzeja z tatą będziemy o ciebie walczyć do konca:)kocham cie i przeczytałam twoja wiadomośc
      MagicznaWeronik2 dni temu


    • fanadrian789
      Kocham cie moja mala myszko miki..Kocham cie bardzo badzro bardzo chcesz zostać ze mną?
      fanadrian7892 dni temu


    • fanadrian789
      Widze Magda ze działasz na dwa koonta jesteś poprstu żałosna wiesz..Wiem ze to twoje konto na 100% bo ty wychodzisz a on wchodzi nie podszywaj sie już i nie podlizuj a poza tym lila sama zdecyduje i nie decyduj za nią:)
      fanadrian7892 dni temu


    • CiachooooXD
      co ? ! żałosny ty właśnie jesteś i ja jestem david poprostu jesteś ped.ałem i magda cie nie chce i lilka jest moim i magdy biologicznym dzieckiem ! Kochanie chcesz jechać do disney landu ? Będzie fajnie :) rodzinka w komplecie :* Kocham was :*
      CiachooooXD2 dni temu

    Wszystkie obrazy z KG Maciupka_lili (macie linka).
    Teraz można powiedzieć, że zaczęła się prawdziwa wojna między Fanadrianem a Weronik, pomyśleć, że jeszcze niedawno byli małżeństwem.
    Wydaje mi się, że tak naprawdę Fanadrian kiedy prosił Weronik, żeby do niego wróciła, nie chciał być jej mężem, tylko tatą Lili.W swoim małżeństwie dbali tylko o dziecko, a nie o ich związek.Wiadomo, że związek jest pisany na straty, jeśli nikt o niego nie dba.
    A to historia ich małżeństwa oczami :
    1 ) Fanadriana






    fanadrian789fanadria...Jasne nasz związek sie ... [+]2011-08-29 17:55
    Jasne nasz związek sie rozpadł przez MagicznaWeronik powiem więcej ona ma konta takie jak ciachoooooXd dzikaweronik22 i magicznaweronik ona chce mi odebrac córke i przekupić ją drogimi prezentami i wycieczkami..Nie kochała mnie ona od początku nawet nie chciała sie ze mną kocać a potem wymysliła ze jest piosenkarką i nie miała czasu dla naszej rodziny bo wymyslała preteksty..NA ludzką myśl ciachooXd to ona bo najpierw go rzuca a on nic a potem wraca i milutka rodiznka i walczy tylko o córke a nie o żone
    StardollStardoll123.456.789...2011-08-26 21:45


    2 ) Weronik

    StardollStardollMiss Stardoll World2011-09-01 11:52
    MagicznaWeronikMagiczna...Zaczeło sie to tak że z... [+]2011-08-30 20:53
    Zaczeło sie to tak że zostałam mamą lili a on potem był jej wujkiem chrzestnym potem mi napisał w kg Nie mogę bez ciebie żyć czy będziesz ze mną?a ja odpowiedziałam tak ale jeżeli ze mną zerwiesz już nigdy z toba nie będę.Lila na początku była moją córką a on odrazu do niej Lili lilusia .Z tym debilem zerwałam po przez księge gości i odrazu go zablokowałam bo sie bałam.Fan adrian też jest *****ony ciągle mu łaził bo głowie ***.i Sądze o nim debil ,głupek, *****eniec...Zadaj jeszcze więcej pytań jak chcesz:)
    Dzanessa_1234Dzanessa...dusia nie pisz jednak t... [+]2011-08-29 15:20



    ^^^^^^^

    Dzięki tym wiadomością możemy dojrzeć, że ich związek był toksyczny.Fanadrian (nawet się do tego przyznał! - w tej wiadomości na górze) był, jak to powiedzieć stardoll'owo zboczony i oczekiwał od swojej ówczesnej żony, sami-wiecie-czego.
    Co o tym myślicie ?
    Komentujcie !

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz