czwartek, 8 września 2011

Powrót Dominisia_mila !

Jak już wszyscy wiedzą dominisia_mila wróciła i co się z tym wiąże, czyli zapanował chaos !
Pamiętacie mojego pierwszego 'dużego' posta na blogu ? Był on o Dominisi.
Wszyscy myśleli, że po usunięciu konta nikt nie wspomni nawet o niej, więc Dominisia musiała coś z tym zrobić i wróciła.Ledwie to zrobiła, a już zaczęła się intryga z nią w roli głównej. Otóż, pokłóciła się ze swoją sis malutką.wikusią.


Oczywiście wróciła też na swoje (chyba?) drugie konto.


Obrazy z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=121578542 4 strona KG
Wikusia musiała oczywiście, powiedzieć jej co się działo kiedy jej nie było.

  • malutka.wikusia
    tet siupel ze wlucylas oni napisali o tobie artykół na blogu ziobac stardollowa-rodzinka.blogspot.com
    malutka.wikusia1 tygodni temu
  • Dominisia_mila
    ne psejmuje se nymy
    Dominisia_mila1 tygodni temu




Obrazy z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=121657541 5 strona KG
Wiadome było, że w sercu Fulki zawsze pierwsza była Dominisia.A, że ma Wikusia na stardoll czarną sławę Fulka tylko szukała pretekstu, żeby jej się pozbyć.Wymyśliła, że niby ma za dożo dzieci.Widziałam nawet mamy, które miały 7 dzieci i się nimi zajmowały, a ona miała tylko 4 córki (łącznie z Wikusią) !

  • fulka123
    przpraszam wiesz nie mogę cię mieć za dziecko pa !
    fulka1235 dni temu

Wikusia chyba nie domyśliła się dlaczego Fulka nie chce być jej córką, więc się jej spytała.A ona ,,bo tak" - tym tekstem mnie dobiła.Tak mówią siedmiolatki, ale ona ? Rozumiem, że chciała, aby dla Wikusi było to mniej bolesne, albo, żeby (Wikusia jest na sd dzieckiem) zrozumiała co pisze, ale zamiast szczerze jej powiedzieć o co tu chodzi wciska jej kity !


Wikusia myślała, że to przez Dominike i zaczęła ja przezywać, jakby coś to miało pomóc ?

  • malutka.wikusia
    dzika dominika
    malutka.wikusia5 dni temu
  • Dominisia_mila
    psidiaj odemne ! Wes myjiłiam se cjio do cebe ;; Hiahia etes ***dkia cy powem mas ociy jiak hihi ne pofem ktjio
    Dominisia_mila5 dni temu




  • malutka.wikusia
    o cio ci chodzi w p***ientacji powies jasniej bo ja po dzecynnemu tloche ne lozumiem
    malutka.wikusia5 dni temu
  • Dominisia_mila
    napise nolmalne ( Malutka_wikusia ja cie nadal kocham pamietaj ;(( A jak już mnie nie lubisz to odrazu tego nie musisz pisać ;(( Chce cognąć czas ale nie mogę ;( Wkońcu umre w grze i wszyscy beda miec odemnie spokuj ;( Pamietaj ze cie kocham ;(
    Dominisia_mila5 dni temu

Diminisia nie wiedziała o co chodzi Wikusi i nadal ją kochała, ale Fulka już nie.

  • malutka.wikusia
    juz ne chodzy o tiom klutne ale dlacego jak dominisia psysla to mnie wyzucilas ją baldzej kochalas ?cemu jak bylam twoją córką ne robilas ze mną sceneri traktowlas mne gozej nyz inne dzecy? mnej mne kochalas ;( leeeee
    malutka.wikusia4 dni temu
  • fulka123
    ...
    fulka1234 dni temu

Co za chamstwo ! Wikusia chciała szczerze porozmawiać z Fulką, czemu ona jest 'ta' gorsza, a ona po
prostu ją zignorowała.Jednak Wiki nie poddała się tak szybko i 'walczyła' o Fulkę.







  • karolina10star
    to odejdz odemnie jak za nia tensknisz
    karolina10star4 dni temu
  • malutka.wikusia
    przeprasam za mne zaslugujesz na kogos lepsego na lepsą córke place
    malutka.wikusia4 dni temu


  • malutka.wikusia
    estem zla jak chces to odekdz jak wsyscy nykt mne ne kocha chyba usiune konti leeeeeeeee
    malutka.wikusia4 dni temu

Obrazy z KG Wikusi.
Jak widać Wiki zaczęła brać Fulkę na litość i je się to udało !

  • malutka.wikusia
    nykt mne ne kocha leee usuwam kontio i umle i bedze spokuj leeeee placze
    malutka.wikusia4 dni temu
  • fulka123
    przpraszam ..
    fulka1234 dni temu






  • fulka123
    słońce wrócisz .. będziemy razem będę ja i ty,Dominiczka i Martynka :)
    fulka1234 dni temu
  • malutka.wikusia
    kocham cie dzenkuje zie moge wlucyc
    malutka.wikusia4 dni temu

Można było powiedzieć, że nastał Happy End, gdyby nie Dominisia.I to właśnie rozpętało kłótnie.







    • Dominisia_mila
      I cio tyjkio do nej pisies ! A djio mne jia se ne lice ! :((( Łeee Pjioa pjia ;( Najpelej usiunie kjontio i zapomne w owsytkim !
      Dominisia_mila3 dni temu


    • malutka.wikusia
      mamusiu ja ce kocham pysne babecki a dominisia est zazdlosna ze do mne jedno slowao napisalaś mozes do niej więcej pisac jak chces ja se ne kluce o to ile do kogo pises i zobać co do mne napisala dominisia bzidkiego :(
      malutka.wikusia3 dni temu



    • Dominisia_mila
      Odcjodze !! Ta wikusa cie wsytko zlobic abym odesła ! I ziebiys mne opuscilia ! Wes o ciym onjia pisała o cebe tej roxi ! Wes lub jiak ces ! JIa biyłiam wencej twiojia cioleckia ! A widac zie jia baldziej kjochias !
      Dominisia_mila3 dni temu


    • malutka.wikusia
      ne plawda ja ce kocham dominisia i ne chce bys odesla
      malutka.wikusia3 dni temu



    • Dominisia_mila
      albio onjia albjio jia wybelaj ;; JIa mjiam dos ej ali pmentij zie jia byłiam twojia colkia wencej niz onia
      Dominisia_mila3 dni temu


    • malutka.wikusia
      prawdziwa córka tak nie robi nie wolno stawac pytania nmamie ze albo ona albo ja tak se ne lobi bo mama obia kocha i tio powinno byc algumentiem ze ja potlafie uśtąpić a ona ne ustąpi
      malutka.wikusia2 dni temu

    Ten post Wikusi (wyżej) był bardzo trafny ! Zgadzam się z tym, bo jakby Dominisia kochała swoją mamę to uszanowała by jej decyzję.Ten teks z wybieraniem kojarzy mi się z policjantem127.Ale na tym nie koniec ! Dziewczyny kłóciły się ile popadnie ! Ktoś powinien je uspokoić !

    • Dominisia_mila
      Cio wikusia ! Tjiy opusciłias mimi ;; I oblaziałias jia w p***entacji ! Wenc se ne odzywiaj ebilko !
      Dominisia_mila2 dni temu


    • malutka.wikusia
      leeee ne wyziwaj mne leeee a ty objazilas jej kolezanke modnisie i cio ja ci tego nonśtop ne wypominam a ja mamuse kocham a cio byle międzi nią a mnom ty ne wes bo mysmy gadaly na cacie
      malutka.wikusia1 dzień temu

    Co dziwne obie te dziewczyny w czasie swojej kłótni pokłóciły się z modnisią !

    • modnisia1212
      zstaw mnie w spokoju ! wypad ode mnie daj ludziom spokój wiem już jakie masz pzoostałe konta ;/ ale mam to gdzieś. i tak twoja mamusia się dowie o tym ;/ żal z cb i tyle. widać nikt cię tu nie chce. dziecko które oszukuje ;/
      modnisia12123 dni temu
    • malutka.wikusia
      ja ne usukuje juz esem gzecna
      malutka.wikusia3 dni temu


    • Alina101999
      Nie dkuczajcie temu biednemu dziecku xD
      Alina1019993 dni temu
    • malutka.wikusia
      dzenkuje ze sie za mnom ujelas bo modnisia ciągle sie na mnie msci a ja jej juz nic ne lobie
      malutka.wikusia3 dni temu

    Punkt dla Aliny101999 ! Bardzo zabawnie dała do zrozumienia, żeby odczepili się od Wikusi, ale jak widać niektórzy tego nie zrozumieli.

    • Michael_B
      juz dobrze wiesz. udajesz że jesteś grzeczna a każdy wie jaka jesteś. a ta niżej to twoje konto? żal weś się ogarnij i daj mi spokój bachorze.!
      Michael_B3 dni temu
    • malutka.wikusia
      ja ci nić ne pyse o co cy chody a to est kolezanko mojej cioci a nie ja
      malutka.wikusia3 dni temu



    • Alina101999
      Nie chodzi o to że zostałam poproszona o to by coś napisać xD Miałam cos tam powiedzieć żebyscie dali spokój wikusi xD
      Alina1019993 dni temu
    • malutka.wikusia
      wem wem ne maltw se bo ten facet est nenlolmalny ja mu nyc ne pise a on mówi odwal se
      malutka.wikusia3 dni temu


    • modnisia1212
      dobra widac nie dasz rady sie przyznać kłamać kłamałaś i kłamać będziesz ehh..
      modnisia121222 godzin temu
    • malutka.wikusia
      błagam powiedz
      malutka.wikusia4 godzin temu

    A to kłótnia Dominisi z Modnisią :

    • modnisia1212
      hej Zosia czemu kłamiesz że to nie twoje konto :D hehe ja się na twoje kłamstewko nie nabiorę ;p
      modnisia12124 dni temu
    • Dominisia_mila
      Cec znamiy se ? Jiak cios tjio zosa dałia mi tjio konto ! mojie drugie kjontio tjio dominiczka_1997 ! Jia ce ne zniam ! A zosia dałia mi tjio kontio
      Dominisia_mila3 dni temu


    • modnisia1212
      jasny yhym a ja to święty mikołaj .! haha żal. to niby skąd wiesz że ja i fulka mamy sie pogodzić? co dowiedziałaś się że inni wiedzą że masz tu aż trzy konta więc zmyślasz że niby nowa właścicielka jak Majcia1235 ;p
      modnisia12123 dni temu
    • Dominisia_mila
      (napisze normalnie ) Noi co tym udowodniłas co ? Jesteś głupia i tyle ; D No mam konto dominisia_mila , dzidzia_123 i zosia_1656 noi coo ! Podnieciłaś się ? Ciesze się że coś takiego cie podniecaa ) !
      Dominisia_mila3 dni temu

    Pozostawię potoczne słownictwo Dominiki bez komentarza.
    Szczerze to nie wiem po co ta kłótnia.Może dlatego, że Dominika jest taka kłótliwa ?
    Normalna córka uszanowałaby dezyzję matki, ale ona nie.Taka rodzina bardzo pasuje mi do Rodziny Stardoll'owych Forresterów.Fulka dołącz do rodziny puki jest o tobie głośno, być może to twoja szansa, żeby zabłysnął w świecie stardoll'owej rodzinki ;)
    Wikusia i Dominiaka też tam pasują, najchętniej wszystkie być tam wysłała ;)
    A wy co myślicie o tej sprawie ?
    Komentujcie !
    P.S. Jutro dodam na pewno więcej niż jeden post, więc zażyjcie na bloga po 17.00 ;)

    1 komentarz:

    1. niech obie z sd wypieprzają ! nikt ich tu nie chce. a mąca tylko tb i fulce w głowie. nie dawaj się Dusia tej Wikusi i DOminice.

      OdpowiedzUsuń