piątek, 2 września 2011

Atak na babkę !

Dzisiaj przedstawię Wam nową aferę, która właśnie powstała w rodzinie Forresterów.
Jak czytaliście mój post o Policjancie127, RoszpunceKami oraz Lupicie-Amor (klik) to już wiecie co rozpętało burzę, a jeśli nie czytaliście tego posta to odsyłam z powrotem do niego.
Otóż po rozwodzie RoszpunkiKami z Policjantem127 został on sam, więc zaczął walczyć o dzieci i obrażać babkę.
Ale, co najpierw, najpierw zaczął obrażać i winić babkę mówią, że to ona jest przyczyną tego, że Roszpunka z nim zerwała.Sama uważam, że jego ówczesna dziewczyna z nim zerwała, ponieważ wreszcie przejrzała na oczy ! Szczerze ? To ja też wierzyłam w Happy End, od kąt przeprosił babkę i Lupitę, ale jak widać te przeprosiny nie były szczere,a on stał się jeszcze bardziej kłótliwy i nerwowy.To co napisał do babki i co zrobił Lupicie jest tego przykładem.

  • policjant127
    raz mi rozwaliłaś małżeństwo teraz drugi raz co za tupet babo
    policjant1274 dni temu
  • Babka
    Co za bezczelność ! Jak śmiesz się tak wyrażać do starszej osoby ? I nigdy ci małżeństwa nie rozwaliłam.To ty zawsze byłeś winien.Jest takie przysłowie ,,Lepiej znaleźć jedną własną winę, niż tysiąc cudzych win".
    Babka4 dni temu




  • policjant127
    mhm wiesz tylko głupie dzieci bawią się w matkę!
    policjant1273 dni temu
  • Babka
    I kto to mówi.Jesteś hipokrytą.Współczuje twojej rodzinie, ponieważ nie masz szacunku do bliźniego.
    Babka2 dni temu


  • policjant127
    hehe babciu klepie ją po ramieniu wiesz co zrozum jestem męszyzną nie chcę za żonę twojich córek ona nam zniszczyła wszystko tak jak ty kurxo
    policjant1272 dni temu
  • Babka
    Jak ty się wyrażasz ? Matka cię nie nauczyła szacunku do bliźniego.Sam Najwyższy powiedział ,,Kochaj bliźniego jak siebie samego".
    Babka2 dni temu

Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=104694341 1-3 strona KG
Ponadto namówił swoją (tak mówił ale czy to prawda?) siostrę z reala - Majcię1235, która zrobiła listę, żeby babka odeszła ze stardoll.
Tak on się wyrażał do osoby, która dawała mu cenne rady (babki).Jak to Babka określiła ,,Co za bezczelność!".Jednak na tym nie spoczął.Musiał jeszcze dobić biedną Lupitę.

  • policjant127
    odchodzę ze stardoll bo twoja piękna babunia i bezczelna matka mnie traktuje jak góno
    policjant1273 dni temu
  • alexia-100
    nie odchodź prosze pomyśl o mnie o Szymku
    alexia-1003 dni temu


  • Lupita-Amor
    ja go traktuję jak gówno?jaki beczelny jakby go tak traktowała to bym nie pozwoliła tb jechac do niego i nocować.niech pomyśli odrobine.jeśli odchodzi to widac tylko i ze względu na to że nie udało mu się mi dokuczyć i oczernić bo ciągle on to robi
    Lupita-Amor3 dni temu
  • alexia-100
    cicho mam tego dosyć!
    alexia-1002 dni temu



  • policjant127
    nie mam dość albo mieszkasz z matką to ja odejdę bo po co mam żyć jak twoja pieprzona matka mnie oskarża
    policjant1273 dni temu
  • alexia-100
    to co teraz cie napisze to też liczy sie do mamy Albo sie pogodzicie i będę małogła mieć kochaną mame i tate albo odchodze od was
    alexia-1002 dni temu


  • policjant127
    wiesz ja znią chce się pogodzić ale zablokowała mnie wiesz to ja już odszedłem ze stardoll dzisiaj odchodzę
    policjant1272 dni temu
  • alexia-100
    nawet jak odejdziesz to cie znienawidze
    alexia-1002 dni temu


  • Lupita-Amor
    ja go nie zablokowałam już niech cie on nie okłamuje. kurde co jeszcze nakłamiesz naszej córce. wgl jak ci nie wstyd.;
    Lupita-Amor2 dni temu
  • alexia-100
    ....
    alexia-1002 dni temu





Zwróćcie uwagę na post wyżej.Znowu mówi jakby był zboczeńcem lub jej chłopakiem.
  • Lupita-Amor
    jak dowód..:( mam dość. myślałam że on jest normalny. szantażuje cię odejściem. ehh. ja w takim razie musze cię zostawić z nim. bo on nigdy nie da mi spokoju. a ja chce dla moich dzieci spokój i szczęscie a Szymkowi i tb to się należy.
    Lupita-Amor2 dni temu
  • alexia-100
    :)
    alexia-1002 dni temu

  • policjant127
    kocham je nei nie szantażuje wiesz ja ciebie Zuziu ciągle kocham mówi ale widać ty mnei nie myślisz że czemu ciągle się kłócę_!zebys uwage na mnie zwrocila
    policjant1272 dni temu
  • alexia-100
    ...
    alexia-1002 dni temu

No super powód do kłótni.Żeby ktoś uwagę na niego zwrócił, takiego egoistę w życiu nie widziałam.Nie mógł (jak ją niby jeszcze kochał, chociaż nie wierze w szczerość tych słów, bo jakby kochał to by nigdy od niej nie odszedł i nie znalazł nowej żony) zachować się doroślej i porozmawiać oraz szczerze (i bez pomocy innych!) przeprosić ? Tylko ciągle ,, ja, ja,ja !" .Niestety, bezskutecznie Lupita chciała go ogarnąć i podpowiedziała mu jak powinien się zachować.

  • Lupita-Amor
    haha uwage? boże nie wierze. może najpierw osobiście mnie przeprosisz za to wszystko co zrobiłeś i odblokujesz. i pogadamy u mnie w KG
    Lupita-Amor2 dni temu
  • alexia-100
    ..
    alexia-1002 dni temu


  • policjant127
    Widzisz matka nei rozumie nic ja ją odblokowałem musiałem zablkowaći odb...wesz
    policjant1272 dni temu
  • alexia-100
    eh
    alexia-1002 dni temu

Musiał zablokować ? Ciekawe za co.Pewnie tak na prawdę jego słowa, że ją kocha były puste i nie chciał z nią rozmawiać.

  • Lupita-Amor
    ok nie wiem co zrobiłam że on mnie zablokował widac nie chciał gadać w innej KG po za twoją. widac woli ci zaśmiecać i ranić cię. ok rozumiem to niech sb robi on co chce. zostawiam cię z nim. ja chce się uwolnić od tego nerwusa..:( zostajesz ze mną?
    Lupita-Amor2 dni temu
  • alexia-100
    tak
    alexia-1001 dzień temu

Na szczęście nastoletnia Alex podjęła dobrą decyzję i została z matką, jednak nie na długo.

  • Lupita-Amor
    ciekawe jak ten nerwus na to zaaraguje. ale ogólnie mam to gdzieś. nie zwracajmy uwagi na niego.
    Lupita-Amor1 dzień temu
  • alexia-100
    eh
    alexia-1001 dzień temu



  • Lupita-Amor
    kochanie odchodzę z sd przez tatę twojego.:( kocham was bardzo. ale nie potrafię żyć i patrzeć jak on mnie ciągle oczernia i oszukuje. zapamiętaj że twój tata to Majcia1235 to jego drugie konto. ;( żegnaj skarbie.;*
    Lupita-Amor1 dzień temu
  • alexia-100
    nie nwidze was myślałam że wy dacie mi dobre dziecinstwo !!!
    alexia-1001 dzień temu

I niestety Lupita przez 'tego' nerwusa odeszła ze Stardoll, bo on oczywiście najważniejszy i on musi być z dziećmi, za wszelką cenę, nawet jak zranił Lupitę.A jej córka, jak się o tym dowiedziała to już ,,Nienawidzę cię !" jakby nie mogła szczerze porozmawiać z matką i poprosić o to, żeby nie odchodziła.Aż, tak się wściekła i wróciła do 'tego' nerwowego człowieka.

  • policjant127
    wiesz ja dla CB zostanę matka cię tylko straszy tym córeczko ja chcę cię kochać ale ty ze mną nie chcesz być a mamusia twoja mi nie pozwala do CB pisać itp
    policjant12723 godzin temu
  • alexia-100
    skoro mam usuwa konto to chce zamieszkać z tb
    alexia-10023 godzin temu

,,Chcę cię kochać" - to brzmiało jak ,,Chce się z tobą kochać" (wiecie o co chodzi).Ciągle do niej o seksie.A jakby mało było tych intryg z nim w roli głównej, to zaczął się kłócić z Roszpunką.

  • roszpunkaKami
    Zostaw moja rodzine i nie zwalaj na moja mame wszytko!!! powiem ci jedo to twoja wina ze nie jestesmy razem a nie mojej mamy!!!
    roszpunkaKami2 dni temu
  • policjant127
    mhm
    policjant1272 dni temu


  • roszpunkaKami
    Zostaw nas rozumiano?!?! j
    roszpunkaKami2 dni temu
  • policjant127
    ale córka mnie kocha i nie nie zostawię tego tak wiesz kto was wychował!?!
    policjant1272 dni temu


  • roszpunkaKami
    Spotuakj sie z alex i szymkiem a nie nam psujesz zycie! jesli nie chesz zeby ci zniszczyla zycie odwal sie!
    roszpunkaKami2 dni temu
  • policjant127
    spadaj
    policjant1272 dni temu



  • roszpunkaKami
    Nie ty mojej rodzinie rujnujesz zycie a wiec ja ci tez zrujnuje i zobaczysz jak sie czylam z mamą!
    roszpunkaKami2 dni temu
  • policjant127
    zostaw mnei w spokoju świrusko
    policjant1272 dni temu


  • roszpunkaKami
    Ja swiruska? ja? jeszcze czego chyba ty szalejesz gadasz glupoty o zosi o wszystkich de**** odwal sie!!!!
    roszpunkaKami2 dni temu
  • policjant127
    hehe ok
    policjant12723 godzin temu

Typowe odzywki prostaków (chodzi mi o Policjanta).Mało jest słów w języku polskim ? A on spadaj.Tsss.


I tu punkt dla Modnisi ! Brawo ! Wreszcie ktoś z otoczenia (innego niż Forresterzy) zwrócił na to uwagę !

  • roszpunkaKami
    Dobra zaczynam wszystko od nowa! od ciebie du... uwolnie sie i bedzie super!
    roszpunkaKami1 dzień temu
  • policjant127
    jest est
    policjant12723 godzin temu

Ledwo jedna dziewczyna była jego żoną, to już znalazł inną.

  • Marek12345Kitty
    hej bedziesz chodzic z moja siorą nazywa się paulinka51
    Marek12345Kitty1 dzień temu
  • policjant127
    spk zobacze czy ładna
    policjant12723 godzin temu

,, Zobaczę czy jest ładna ?" - tym tekstem to mnie dobił.Pokazał, że nie tylko jest kłótliwi, nerwowy, itd. , ale także płytki ! A biedna dziewczyna nie wie w co się z nim wpakuję.

Podsumowując całą sprawę - Lupita odeszła ze Stardoll przez jakiegoś zwykłego debila.Powinna nie dać się plotkom jakie rozpuszcza na jej temat i walczyć o dzieci ! A, nastoletnia Alex nie mówić tak do matki (chodzi o słowo ,, Nienawidzę cię!"), tylko omówić całą sprawę i poprosić, żeby została.Nie powinna też zostawać z ojcem, widać, że to jakiś psychol, często do niej pisze rzeczy, które kojarzą się z molestowaniem seksualnym, np. ,, Będziesz u mnie spała ?" , ,,Kocham cię i tylko ciebie!" , ,,Chcę cię kochać." , itd.
A co wy myślicie o tych sprawach ?
Komentujcie !

1 komentarz:

  1. krótko i zwięźle policjant127 i Majcia1235 to jedna i ta sama osoba. oboje się bronią i oboje niszczą życie innym którzy są szczęsliwi. oboje nie lubią tych samych ludzi. proste ;D

    OdpowiedzUsuń