piątek, 30 listopada 2012

Do czego prowadzi obsesja na punkcie dziecka ?

Dzisiaj postanowiłam opowiedzieć Wam o kłótni Modnisia1212 z niejaką rzucabombe1234. Zaczęło się od tego, że rzucabombe1234 była w "szczęśliwym" małżeństwie z PiotrekBlue (obecny chłopak Modnisi) i mieli razem córkę Mala_Anna.
Potem w związku rzucabombe1234 i PiotrekBlue coś się popsuło i Piotrek zerwał z żoną.
  • 17PiotrekBlue
    to my mam piąte dziecko?! ja nic o tym nie wiedziałem
    PiotrekBlue3 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    gdybys byl czesciej to bys wiedzial jak widzisz tez duzo rzeczy sie pozmien ialo w apartamencie moim
    rzucabombe12343 miesięcy temu
Następnie PiotrekBlue poznał Modnisię, a rzucabombe1234 stała się zazdrosna o to, że mu się układa, dlatego postanowiła nagadać swojej córce na jej ojca.
  • 16rzucabombe1234
    ale kochaniee piotrekblue sam nas zostawil mowil ze nie ma dla nas czasu i ma nowa kobite i bedia mial z nia dzieci a o tb juz zapomnial sam mi tak mowil .
    rzucabombe12341 miesięcy temu
Ten wpis zaczął wojnę rzucabombe1234 z Piotrkiem o dziecko.A tymczasem rzuczabombe znalazła sobie nowego chłopaka, którego jej córka nie zaakceptowała.
  • 7Mala_Anna
    marcin12345Diva tio muj titi? La takieko titi ne chce!!!!!!!! łęęęęęęęęęęęęęę
    Mala_Anna1 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    kochani uspokuj si mamusia ciee kocha .
    rzucabombe12341 miesięcy temu
  • 7Mala_Anna
    La tes ce mimi kofam ale marcin12345Diva ne!! Bole se go!
    Mala_Anna1 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    kochanie a dlaczgo sie go boisz ? zrobil ci cos kiedys abo grozil przez wiadomosc?
    rzucabombe12341 miesięcy temu
  • 22marcin12345Diva
    kochanie ja cb kocham a niewiem o co chodzi twojej córce czemu niechce żebym byl jej tatą:((
    marcin12345Diva1 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    moze jej grozisz
    rzucabombe12341 miesięcy temu
  • 22marcin12345Diva
    kotku ja ja wcześniej jej nawet nie znałem ale i tak bardzo ja kocham tak bardzo jak cb !!:**skarbie!!:*
    marcin12345Diva1 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    okej wierze ci .
    rzucabombe12341 miesiąc temu
Mala_Anna widząc, że nic nie wskóra poskarżyła się tacie na mojego chłopaka jej mamy. 
  • 7Mala_Anna
    łeeeeeeee!!!! Wolie ce zia titi a ne marcin12345Diva !!! łeeeeeeee
    Mala_Anna1 miesięcy temu
  • 17PiotrekBlue
    wiem
    PiotrekBlue1 miesięcy temu
Wpis ten zobaczyła Modnisia i zdziwiła się, że Piotrek ma córkę.
  • 71modnisia1212
    Masz córkę? nic mi nie mówiłeś :) Ja też mam córeczkę :)
    modnisia12121 miesięcy temu
  • 17PiotrekBlue
    myślałem ze to nie ma znaczenia
    PiotrekBlue1 miesięcy temu
  • 71modnisia1212
    ma. Ale nie mam Ci za złe za to. przecież ja sama też na początku nie powiedziałam Ci że mam córkę. Może poznałabym Twoja uroczą córeczkę?
    modnisia12121 miesięcy temu
  • 17PiotrekBlue
    dobrze
    PiotrekBlue1 miesięcy temu
Po tym rzucabombe zaczęła znowu kłócić się z PiotrekBlue.
  • 17PiotrekBlue
    córeczko nie wierz rzuczabomb ona chce żebym się z tobą nie widział i ja cie nie zostawiłem tylko zostawiłem ja bo mnie zdradzałam z tym marcinem
    PiotrekBlue1 miesięcy temu
  • 16rzucabombe1234
    niee zobacz na jego profil co napisal swojej nowej dziewczynie ze nie ma znaczeniaczy ma corki
    rzucabombe12341 miesięcy temu
Wpis o który chodzi rzucabombe1234 : 
  • 71modnisia1212
    Masz córkę? nic mi nie mówiłeś :) Ja też mam córeczkę :)
    modnisia12121 miesięcy temu
  • 17PiotrekBlue
    myślałem ze to nie ma znaczenia
    PiotrekBlue1 miesięcy temu
Jak widać rzucabombe źle zrozumiała (lub specjalnie powiedziała tak, żeby podbuntować córkę przeciwko ojcu) tekst PiotkraBlue i przeczytała zamiast to, że ma córkę nie ma znaczenia dla znajomości z Modnisią, ona zrozumiała, że ogólnie to, iż ma córkę nie ma znaczenia (córka nie ma znaczenia).A tymczasem Modnisia poznała się z córką PiotrkaBlue.
  • 71modnisia1212
    hej maleńka :) witam się ; podaję misia ; jesteś córeczką Piotrka? ależ z Ciebie śliczna dziewczynka :) Jestem dziewczyną Twojego taty :) muszę przyznać że masz bardzo ładnego i miłego tatusia :)
    modnisia12121 miesięcy temu
  • 7Mala_Anna
    den doby ladny mis :) usmecha se dio pani
    Mala_Anna1 miesięcy temu
Oczywiście rzucabombe od razu przestraszyła się, że Mala_Anna może odejść do taty i Modnisi, dlatego zaczęła ich oczerniać w oczach córki.
  • 16rzucabombe1234
    kochana jak tak robisz a ja cie tak kocham chcesz mnie zostawic dla piotrka i tej lafiryndy .? jak tak to rob co chcesz myslalam ze mnie kochasz . bo twoj tatta mnie zostawil a ty na dodatek chcesz ?
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 7Mala_Anna
    kofam ce mimi ale se mnom ne zajmujesz...
    Mala_Anna1 miesiąc temu
  • 17PiotrekBlue
    nie zostawiłem dzieci tylko ciebie i nie mój tak o mojej dziewczynie bo sama nie jesteś lepsza zostawiłem cie bo mnie zdradzałaś
    PiotrekBlue1 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    zamknij sie i nie bede sie klocic przy dziecku w jej ksiedze gosci
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    kochanie piotrek chce mi cie odebrac i chce zebys miala nowa mamusie jego dziewczyne zostaniesz ze mna prawda?
    rzucabombe12341 miesiąc temu
Potem rzucabombe chciała, żeby Piotrek znów wrócił do rodziny.
  • 16rzucabombe1234
    ja teraz jestem z piotrkiem
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    heh dziwne bo on ze mną nie zerwał a z Tobą tak :D myślisz że jak naopowiadasz dziecku głupot że tata chce odejśc i już jej nie kocha to Ci każdy uwierzy na litość? nie jesteśmy w przedszkolu moja droga !
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    hahaha zonacz kjego prezentacje
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    wiesz zmuszanie go do powrotu do rodziny na siłe nie jest dobre dla Ciebie ;/ na siłe nie da się być szczęsliwym nie uważasz?
    modnisia12121 miesiąc temu
.. i zaczęła kłócić się z Modnisią.

  • 71modnisia1212
    fajnie że Ci się podoba :) wiesz Aniu tez mam córeczkę w Twoim wieku :) a co do Twojej mamy to niech tak nie panikuje bo nikt jej nie chce Ciebie odebrać ale niech lepiej zajmie się Tobą :)
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 7Mala_Anna
    Diobzie
    Mala_Anna1 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    boże cóż za słownictwo ona stosuje przy Tobie ;oo Mam nadzieje że kiedyś zapoznasz się z moja córeczką :) Lecz narazie to nie możliwe bo ona nie wchodzi na sd bo zajmuje się nauką ;c
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 7Mala_Anna
    dobzie ciociu :)
    Mala_Anna1 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    kochanie o nie bylo do cb tylko do tej pani .mialas z nia nie utrzymywac kontaktu . a mowisz na nia ciocia w takim razie nie chce byc twoja mama
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 7Mala_Anna
    Bio titi tio PiotrekBlue a tia pani tio lego dzewcyna więc mola ciocia :) łęęęęęęęęęęęęęęęęęęę zostawias mne?! łłęęęę
    Mala_Anna1 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    kochanie ja cie nie zostawiam zmien prezetacje ja cie chce . prosze tylko po prostu nie chce zebys utrzymywala kontak,t z tata i ciocia
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    kochasz tatę? jesli tak to Twoja mama nie ma prawa zakazywać Ci spotykania się z tatą ;/ może przyjedziesz maleńka dziś do Nas na obiad? hmm..? zapraszam wraz z mamą jeśli ją nadal masz :)
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    kochanie ja ci dzis robie obiadeek . kocham cie nie mow ze ci zakauje ale sie o cb martwie bo z ata mozesz sie spotykac ale z cioci nie za bardzo bo ch** *i cie zabrac wiesz?
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 7Mala_Anna
    dobzie
    Mala_Anna1 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    nikt nie chce zabrać Ani ;c czemu ta Twoja mama miesza Ci w głowie ;o jejciuuu ;/ może niedługo jeszcze zacznie Cie nastawiać przeciwko tacie albo mnie? szok ;o Jestem tylko ciocią Twoją, dziewczyną Twojego taty a nie mamą bo wiem że nie chciałabyś.
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    jestem jej cocią i dziewczyną jej taty także czy Ci się to podoba to będę z nią utrzymywać kontakt bo nie jestem takim dzikusem aby nie odzywać się do niej i udawać że nie znam ... Ania jest bardzo fajnym dzieckiem i polubiłam ją.. a Ty masz obsesje
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    dobra nie bede sie z tb klocic na oczach dziecka kocha ja i po prostu sie o nia martwie ze chcecie mi ja odebrac . to jest moje sloneczko malutenkiee
    rzucabombe12341 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    to skoro jest Twoim słoneczkiem to może zacznij się zachowywać przy niej normalnie i nie mieszaj jej w głowie... Przecież ją kochasz a jak się kogoś kocha to się chce dla tej osoby jak najlepiej..
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 71modnisia1212
    dotrze w końcu do Ciebie to że ja i Piotrek nie chcemy Ci zabrać Ani ?! Piotrek to jej tata i ma prawo się z nią spotykać.
    modnisia12121 miesiąc temu
  • 16rzucabombe1234
    wiem
    rzucabombe12341 miesiąc temu
Po tym można powiedzieć, że rzucabombe1234 i modnisia1212 pogodziły się, a PiotrekBlue zaprzyjaźnił się
znowu ze swoją byłą.Potem Modnisia i Piotrek wzięli za syna Nathan.Majutki 
  • 71modnisia1212
    hej kochanie ♥ Nathan.Majutki to Twój nowy braciszek ☺ Jest synem moim i Piotrka
    modnisia12123 tygodni temu
  • 7Mala_Anna
    dobzie
    Mala_Anna1 tygodni temu
Niestety po kilku dniach spokoju Modnisia i rzucabombe znowu zaczęły się kłócić.
  • 71modnisia1212
    hej Aniu ; mam małą propozycję :) miałabyś ochotę spędzić dzień poza miastem na pikniku w domku letniskowym z tatą, ze mną i Nathanem? ♥ Bardzo się stęskniliśmy za Tobą ☺
    modnisia12126 dni temu
  • 7Mala_Anna
    tiak ciocia :)
    Mala_Anna3 dni temu
  • 71modnisia1212
    no ładnego słownictwa dziecka uczysz. Aniu jak wrócisz z zagranicy z tą swoją mamą co rozwala związek Twojemu tacie to daj znać :) zrobimy dla Ciebie imprezę z maskotkami z Disneya :))
    modnisia12125 dni temu
  • 7Mala_Anna
    dobzie
    Mala_Anna3 dni temu
  • 16rzucabombe1234
    przepraszam bardzo to moje dizecko ja o nim decyduje i ty je nie dotkniesz brudasko nie umyta
    rzucabombe12345 dni temu
  • 71modnisia1212
    oj oj ktoś tu jest zazdrosny ? hmmm Aniu jak wrócisz z zagranicy to porozmawiamy dobrze? Bo nie chce dyskutować z tą łysinką w Twojej KG :) Pozdrawiam ;* Ciocia Cię kocha ♥
    modnisia12124 dni temu
  • 7Mala_Anna
    Dobzie. Ja ce ciocia tież kofam :)
    Mala_Anna3 dni temu
Na tym sprawa (jak na razie) się zatrzymała.Szczerze to nie wiem po co ta kłótnia.Rozumiem, że zawsze po rozstaniu kłóci się o dzieci, ale żeby dosłownie odpędzać byłego od córki ? Nawet tego nie robiła Lupita-Amor, kiedy zerwała z Policjantem127. Może dlatego, że rzucabombe ma obsesje na punkcie córki ? Kiedyś coś takie zaobserwowałam u seleny_gomez660. Najpierw odeszła od Domi (w przypadku rzucabombe był to brak zainteresowania córkom), a potem gdy pojawił się ktoś kto może zabrać jej córkę ruszyła do boju i stała się nadopiekuńcza.Dopiero, kiedy wreszcie Modnisia i Piotrek dali jej do zrozumienia, że nie chcą jej zabrać córki pogodziła się, ale nie na długo.Nadal nie chce, żeby córka zadawała się z tatą i jego dziewczyną  bo boi się o to, że córka odejdzie do nich.Dokładnie to samo miała selena_gomez660. Ale przecież nie można dyktować dziecku z kim ma się zadawać, a z kim nie, bo skutki tego mogą być opłakane. Rzucabombe1234 radziłabym przestać, aż tak przeżywać tą sytuację i skupić się na dziecku, a nie na kłótni, bo im bardziej będzie się kłócić z Modnisią, tym bardziej jej córka będzie miała tego dosyć i odejdzie. A Modnisi i Piotrkowi życzę szczęścia na nowej drodze życia ! ;) 
A wy co o tym sądzicie ? 
Komentujcie !

2 komentarze: