piątek, 6 lipca 2012

Prawda czy plotka ? cz. 1

Witam ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą część cyklu prawda czy plotka.Stworzyłam ją, ponieważ niektóre rzeczy nie są intrygami, dlatego nie napiszę o nich całego posta, ale są plotkami, o których też warto napisać.
Ale do rzeczy :
Czy majcia1235 (1karo1) należy do klanu Forresterów ? 
Odkąd wszyscy zobaczyli ten  wpis Majci w księdze gości Babki (przywódczyni klanu) ...
  • 471karo1
    Cześć pamiętasz mnie? To ja majcia1235 nie wróciłam po to aby gnębić i trochę myślałam nad czym czy napisać ale napiszę : Więc bardzo cię przepraszam za to wszystko po prostu wszyscy byli przeciw mnie ;( I mogłabyś być moją mamą ? Bardzo cię kocham
    1karo11 tygodni temu
  • 14Babka
    Choć pamięć zawodzi na stare lata, to jakże miałabym Cię nie pamiętać ? Bardzo dobrze Ciebie pamiętam oraz niezmiernie cieszę się, że postanowiłaś Mnie przeprosić.Ja zgodę miłuję, a sam Najwyższy powiedział ,,Wybaczajcie, a będziecie zbawieni".
    Babka1 tygodni temu
...większość osób zaczęła myśleć, iż Majcia znowu należy do klanu Forresterów.Nic bardziej mylnego ! Dopiero po kolejnym wpisie Majci dowiadujemy się, że to nie jest prawda :
  • 471karo1
    wiem mamo . Oj przepraszam nie powinnam . . Po prostu czuję jeszcze miłość do ciebie jak do mamusi kochanej czułej i ciepłej ;(
    1karo12 dni temu
  • 14Babka
    Nic nie szkodzi.Przykro mi, że nie mogę zostać Twoją mamą, ale moje córki nie za bardzo za Tobą przepadają, a liczy się zdanie wszystkich członków rodziny, nie tylko moje, więc nie mogę patrzeć tylko na siebie.
    Babka13 godzin temu
Jak widać Majcia bierze biedną Babkę na litość, jednak bardzo dobrze, że Babka się nie daje !
Czy malutka_lili_ to majcia1235 ?
Odkąd malutka_lili_ zaczęła dokuczać innym tak jak Majcia pojawiła się plotka mówiąca o tym, że Lili i Majcia to te same osoby ! Czy to prawda czy nie wie tylko sama Majcia i Lili.My tylko możemy mieć podejrzenia, które nie zawsze są prawdziwe.Ja podałam Wam swoje w poprzednim poście ,,Malutka_lili vs. Malutka_Domi".

Czy fanadrian789 i selena_gomez660 chcą wrócić do swojej byłej córki Domi ? 
Kiedy w księdze gości malutka_Domi pojawił się wpis fanadriana789 ...
  • 22fanadrian789
    Witaj malutka. Przepraszam Cię za wszystko. Może Chcesz zamieszkać ze mną i magicznaweronik ;(
    fanadrian7892 miesięcy temu
  • 44malutka_Domi
    mam jus jodine
    malutka_Domi2 miesięcy temu
...wszyscy wiedzieli, że chce znowu Domi za swoją córkę, ale nie tylko on ! Jej była mama selena_gomez660 wyznała mi, że wróciła do Stardollowej rodzinki tylko dla Domi ! I porzuciła swoją córkę mala_ania12, ponieważ jak mi mówiła nie mogła zajmować się dzieckiem innym niż Domi ! Szkoda tylko, że Domi ich nie chce, ponieważ byli bardzo dobraną rodzinką w klanie Forresterów ;(

Czy bolo2 znęca się nad dziećmi ? 
Jak wiedzą wszyscy dużo dzieci kopiuje rozmowy i wkleja je, żeby zwrócić na siebie uwagę i oczernić osobę, z którą pisały.Rozmowy są czasami podrobione, czasami nie, dlatego trudno się domyślić czy to prawda czy plotka.Tym razem mam dowód od pewnej anonimowej osoby potwierdzający agresywne zachowanie bolo2.Otóż jak wiem większość osób bolo2 ma dość popularny klub szkola-dzieci,a w nim wyzywa i krzyczy na maluchy.


na tym zdjęciu widać, że bolo2 grozi zablokowaniem i krzyczy.Przejdźmy dalej : 


Tutaj dostrzec możemy, że pewna pani też zauważyła agresywne zachowanie bolo2.


Zwróćcie uwagę jak on pisze do dzieci ,,- nic nie umiesz masz 0 pojęcia o tym co teraz robimy". Kto normalny tak się wyraża ? 





,,jesteś niedorozwinięty i masz żółte papiery w przedszkolu" - tego chyba nie muszę komentować.Ale rozwaliła mnie odpowiedź Bachora ;D 



,,Nie pyskuj bo dostaniesz kare" - widzę, że średniowieczne wychowanie powraca ;p 
Akurat teks ,,jesteś zamulony" - zawsze słyszę jak nauczyciel w szkole mówi tak do moim kolegów ;p 
Zatem odradzam Wam brania bolo2 za tatę !
Już w następnym cyklu ,,prawda czy plotka ?" dowiecie się :
 - Czy Fanadrian chce wrócić do Magicznej Weronik ?
-  Czy malutka_Domi to modnisia1212 ?
- oraz wielu innych plotek..
Podoba Wam się cykl ,,Prawda czy Plotka" ? 
Co mogę w nim zmienić, dodać ? 
Co sądzicie o tych sprawach ? 
Komentujcie !  

4 komentarze:

  1. Ja potweldzam wiadomoscy o bolo2 .
    Bolo2 jednom z defcynek lozeblał z majtek i kaział chodzyc pio domu bio miała kale poniewaś zsiusiała se dio majtuś a zsiusiała se ź powodiu zie on bił w łazence poniad 2 godzyny a siam jej kaział zsiusiać se .
    Nia dodatiek wydzałam jegio wpisi do kg na plofilu Bachor . A w psiedśkolu na plawde se tiak wylaział .
    Dziękuje zia wypowedziene se i ogłasiam zie powynno se go ośkalzić zia znęciane se niad dzecmy

    OdpowiedzUsuń
  2. W psiedśkolu bolo2 odpisiał bacholowi tiak : " Zamknij ryj ile mozna cb słuchac ma źle a ty sie żefgnasz z tym przeczkolem ". Skopiowałam to

    OdpowiedzUsuń
  3. bolo2 nie ma juz tego konta pisze ze jest nowy wlasciciel dawid jakis i naserio on jest milszy od tamtego i w 100 procentach to prawda duzo ich rozni

    OdpowiedzUsuń
  4. powiadomcie wszystkicgh ze bola juz nie ma na stardoll jego konto ma jakis dawid nie chce podac nazwiska to sprawdzona wiadomosc

    OdpowiedzUsuń