piątek, 27 lipca 2012

Sąd Majci - zapowiedź

Już niedługo na blogu pojawi cię nowy cykl - sąd, a jego ofiarą padnie nienawidzona przez 3/4 stardollowej rodzinki - Majcia1235 !
Na czym on będzie polegać ?
Wszyscy, którzy zostali skrzywdzeni przez Majcie i jej różne konta, lub ci, którzy po prostu mają wobec niej jakieś podejrzenia piszą (obojętnie gdzie : w mojej kg, do mnie na priv czy po prostu w komentarzach na blogu) swoje oskarżenia do Majci, np. ,,Na koncie policjant179 zniszczyłaś mi życie ! Wyzywałaś mnie i odebrałaś rodzinę !" lub ,,To ty jesteś malutka_lili_ ! Mam dowody (podajesz je)." albo jeszcze inaczej ,,Wymyśliłaś bajeczkę, że jesteś biedna i twoja mama umiera, a teraz ze wszystkiego się wycofujesz, podła kłamczucho !" - TO WY DECYDUJECIE CO TAM NAPISZECIE ! Piszcie co Wam ślina na język przyniesie !
Wszystkie Wasze oskarżenia zostaną pokazane na blogu ! 
Śmiało piszcie ! Nie bójcie się, że Majcia Was wyzwie lub będzie się mścić - ustaliłam z nią, że ma tylko tutaj się bronić i na nikim się nie mścić.

Co sądzicie o nowym cyklu ?
Będziecie pisać oskarżenia do Majci ?
Komentujcie !

3 komentarze:

  1. pisz sb ile chcesz ja i tak nie bd odpowiadała na to .; /

    OdpowiedzUsuń
  2. anetka mowi p[rawde to jest fikcyjny swiat n a ten sad jest w twojej zrytej bani jedynie

    OdpowiedzUsuń
  3. i prosze nie wtrącaj się zryta banio .! Natala Ma rację to jest głupie pisanie to na blogu jebnięty człowieczku tak to do ciebie dusiu .!

    OdpowiedzUsuń