poniedziałek, 30 lipca 2012

Sprostowanie do sądu

Chciałabym wam dać sprostowanie co do sądu Majci.
Otóż, najpierw jak wpadłam na pomysł napisałam na priv do Majci :
A ona zgodziła się :
potem jednak jak nagłośniłam sprawę Majcia wycofała się :

  • 491karo1
    wiesz usuń tona blogu o mnie obiecałaś mi coś .! Wiesz nie muszę nic mówić bo to co wy o mnie sądzicie to same podejrzenia i kłamstwa .! Obiecałaś mi oś ale ok . Pa .
    1karo13 dni temu
  • 20dusia-dziewusia
    przeczytaj jeszcze raz moją wiadomość na priv tam ci wszystko napisałam :P
    dusia-dziewusia3 dni temu
Nie wiem co co jej chodzi z tym, że coś jej obiecałam, ale ok.
No widzicie i tak wygląda cała sprawa.
Wszystkich moich czytelników (najbardziej tych, którzy już napisali coś o Majci) pragnę gorąco przeprosić, ale widzicie jak wyszło - nie możemy mieć na innych wpływu.
Także już kończę i życzę udanych wakacji ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz