czwartek, 2 sierpnia 2012

Klubowa wojna !

Dzisiaj dodam trochę krótszy post, ponieważ nie ma się po co rozpisywać - photo sceeny mówią same za siebie.
Od jakiegoś czasu w dość popularnym klubie szkola-dzieci, którzy prowadzi bolo2 trwa wojna między Bachorem, a agresywnym bolo2.Początek wojny napisałam Wam w poście ,,Prawda czy plotka?" (klik), ale jak mówię był to dopiero początek.Nie minął tydzień, a bolo2 znów zaczął kłócić się z Bachorem.Ale od początku :
Zaczęło się kiedy Bachor zapisał się do klubu bolo2,a tam jak to Bachor zaczął szukać powodu do zaczepek. 
Najpierw Bachorowi nie pasowało, że bolo2 próbuje wymigać się od obowiązku nauczyciela i zwalić ciężar swojej pracy na rodziców, a Bolo jak to Bolo zaczął grozić, że go zablokuje, jednak Bachorowi tak spodobało się dokuczanie Bolo, że zaczął bawić się w obrońcę uciśnionych i bronić inne dręczone przez agresywnego bolo2 dzieci.
Ale to nie wystarczyło Bachorowi - musiał udzielać się we wszystkich tematach w klubie :

W końcu bolo2 wywalił Bachora z klubu i zostawił mu nie miłą wiadomość w kg :
 
Bachor nie mógł pogodzić się z tym, że nie może już się kłócić z bolo2, dlatego poprosił jego córkę o ponowne przyjęcie do  klubu.
  • 20Bachor
    cec :)) miosieś pioplosys swolegio tati ziebi mne odbliokiofial f swoym psedstolu ? :)) plosem :)) *dialej cy lisiactia*
    Bachor4 dni temu
  • 15_Malusia_Kasia
    Ne fem :)) . Denki zia liaziaka
    _Malusia_Kasia4 dni temu
A bolo jak to bolo to agresywny kolo ;p Dlatego odrzucił prośbę Bachora.
A do swojej córki napisał tak :
  • 33bolo2
    kochanie zablokuj tego chlopca bo on jest niegrzeczny i nie masz od neigo nic brac myszko kc idz spac sloneczko jutro tata nic nie napisze bo wyjezdzam wiec ty popilnuj przeczkola aby nikt nic brzydkeigo nie mowil pa pa i nie szukaj cio** ! **
    bolo23 dni temu
  • 15_Malusia_Kasia
    Dobzie to ja nić ne bende blała i dopylnuje tatusiu .! :**
    _Malusia_Kasia2 dni temu
A jego 'kochana' córka nadała na niego do mojego bloga :
A jemu nagadała na mnie, więc bolo2 przelał swoją złość z Bachora na mnie ;p 
  • 33bolo2
    ładnie tak oczernaić ludzi na blogu masz swoje zycie i nim sie zajmij !
    bolo217 godzin temu
  • 20dusia-dziewusia
    ja nie oczerniam - ja piszę prawdę ;p a prawda boli, co nie? ;p
    dusia-dziewusia15 godzin temu
  • 33bolo2
    nic mnie nioe boli bo to sa same kła,mstwa jak nie wiesz co on czyli bachor pisal w pruv to sie nie udzioelaj i opis na tym pustym blogu swoje zachowanie ze tak ci sie nudzi ze fikcyjne postacie obgadujesz bo bolo2 nie istnieje jak bys nie wiedziala
    bolo215 godzin temu
  • 20dusia-dziewusia
    on ci nic nie pisał i wiesz, ktoś z twojej stardollowej rodzinki sypie na ciebie, kochanie ;* i wiem, że nie istnieje, ale istniej tutaj, na stardoll - a my tu mamy własną społeczność, którą kochamy albo nienawidzimy - tutaj możesz być kim chcesz ;*
    dusia-dziewusia15 godzin temu
Zaczął przystawiać się do Domi, żeby podbudować sobie reputację.

  • 33bolo2
    witaj domi :)
    bolo215 godzin temu
Więc, jak widzicie bolo2 jest bardzo nerwowy i agresywne normalnie jak policjant127 (o którym niedługo napiszę) ! A może to bliźniacy ? ;p 
Co o tym sądzicie ?
Komentujcie !

3 komentarze:

  1. Ne nagadiałam :) , tyjko powecałam mami zie ma wejć nia tien bliog i tiam bedze diowód cio oń lobi a onia mu niagadiała bo chcałam ziebi moja mamusia odeśła od bolo2

    OdpowiedzUsuń
  2. Ne fiem cio źlobyc telaź . Bolo2 nia mne donosi a ja nyc ne źlobyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. weź się ogarnij .! Ty niszczysz im rodziny takim czymś .! O ja tez napiszę jak wymuszałaś ss. ! I jak ukradłaś i usunęłaś konto z diamencikiem mojej koleżanki nie ma sprawy .!

    OdpowiedzUsuń