czwartek, 30 sierpnia 2012

PlotkaraXO


Hej

Ci którzy dokładnie czytali post hit or kit, wiedzą że jestem PlotkaraXO. Natomiast dla tych co przeglądają wszystko pi razy oko lub mają problemy z czytaniem ,stworzyłam osobny post ,aby się przedstawić.

Tak więc mój nick to PlotkaraXO i będę pisać na tym blogu wraz z moją przyjaciółką Dusią. Myślę ,że tyle Wam wystarczy, bo nie mam zwyczaju rozpisywania się na swój temat.

Stworzyłam ten post również z tego tytułu ,że większość uważa ,iż takie posty jak hit or kit ,czy też diwy stardollowej rodzinki są autorstwa Dusi ,a tak nie jest... Przykładem jest modnisia1212,która myślała ,że Dusia zamierza się z nią pogodzić, czy coś.  No cóż to bzdura ,ale miło nam ,że odblokowałaś Dusię ;p.



Pomyślę jeszcze o jakiś podpisach ,ale to się jeszcze zobaczy...      

 
 


                    Coś więcej o sobie napiszę w prezentacji  na swoim profilu ;) ,którą postaram się stworzyć w przeciągu kilku dni ;p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz