czwartek, 15 września 2011

Malutka_Domi wróciła do Seleny !

Może tego nie wiecie, ale od ponad tygodnia Selena, chciała przekonać Domi, żeby do niej wróciła !
I wreszcie jej się to udało, ale szczerą rozmową.Jak powiedziała mi Selena ,,Domi wróciła do mnie kiedy najmniej się tego spodziewałam".
Dla przypomnienia, krótka historia wspólnej rodziny Domi i Seleny.
Kiedyś na samym początku założenia konta malutka_Domi mamą jej była mało znana mam1498.
Potem Selena odebrała jej córkę, od tamtego momentu Domi i Selena ciągle od siebie odchodziły i znowu wracały..Przeżyły chwile radosne, ale także i smutne.Jednak później wszystkim wydawało się, że Domi ostatecznie  pożegnała się z Seleną i jej miejsce zajęła Dżanessa, ale znowu do siebie wróciły.
Kiedy jeszcze Dżanessa była jej mamą, to Domi pisała do Seleny.Ona przekonywała ją, żeby do niej wróciła, ale Domi nie chciała.Dopiero po tym jak Selena powiedziała je co o niej myśli wróciła do niej.
O to rozmowa Domi i Seleny (z konta selena_gomez660).Jakby ktoś się czepiał, że to podróba, to jak już wszyscy wiedzą znam Selenę w realu i pokazała mi to, a ja skopiowałam ;)
Otóż, zaczęło się jak Selena zapytała Domi czy ją jeszcze kocha.

malutka_Domimalutka_...nie chcę cię zamęczać a... [+]2011-09-10 14:44
malutka_Domimalutka_...co kto?nie pamiętam co ... [+]2011-09-10 12:41
co kto?nie pamiętam co ci napisałam ani wgl. a i chciałam coś odpowiedziałabyś mi szczerze na 3pytania?jak chcesz to mi też zadaj. pytanie nr. Ty mnie kochasz?odpowiedź szczera nie obraże się jeśli nie. pytanie nr.2Czy kochasz dzanesse?odpowiedź szczera i pytanie nr.3Kogo bardziej kochasz?odpowiedź szczera ja się nie obraże ;)
Dzidzia__266Dzidzia_...Nie,ja jestem dobra to ... [+]


Domi odpisała tak :

malutka_Domimalutka_...kiocham was obe2011-09-10 18:49
kiocham was obe


Oczywiście Selena już od dawna chciała być matką Domi, więc poprosiła ją o ostatnią szansę.

malutka_Domimalutka_...A czy byś mi dała ostat... [+]2011-09-10 18:25
A czy byś mi dała ostatnią szanse?szczera odpowiedź i czy bys mi dała a nie czy mi dasz. ;)
malutka_Domimalutka_...Hej domi jestem na sd p... [+]2011-09-10 16:58

 Domi odpisała :

malutka_Domimalutka_...ne wem. chociaz patse n... [+]2011-09-10 18:51
ne wem. chociaz patse na jej piesientacje i wide zie jetes jej mami. wec mne ne osiutuj


Oczywiście Domi działała wtedy na dwa wrotny - mówiła Selenie i Dżanessie ,,Kocham cię", ale kto jej jej najbliższy ?

malutka_Domimalutka_...wjuce i cio wtedi? wezm... [+]2011-09-10 21:47
wjuce i cio wtedi? wezmes dectio nowe i das mi siostle jakiąs zją. ajbo zniuw mne pozucis. bio znude ci se. bioje se tedio. i jesce tien bolo2 mi dotuca. mam dosc.;((


Po tym poście dała do zrozumienia, że nie chce wrócić, jednak Selena nie poddawała się.
I napisała to :

malutka_Domimalutka_..."wjuce i cio wtedi?" i ... [+]2011-09-10 22:49
"wjuce i cio wtedi?" i wtedy będę się tb zajmować nie przygarne żadnego dziecka bo wiem że chcesz być jedynaczką a ja chcę tylko 1dziecko i chcę by tym dzieckiem była ty.Kocham cię i nie pożuce nie mam cię za córke od ok. miesiąca i bardzo dobrze wiem jaki błąd popełniłam mozesz mi wierzyć na 100% nie opuszczę cię już ani nie dam ci nikogo chcę mieć jedną kochaną córkę,cb.Daj mi tą sznase obiecuje nie zawiedziesz się na mnie.Ja cię kocham.To wrócisz?
malutka_Domimalutka_...To wróć do mnie,powiedz... [+]2011-09-10 20:41



Po tym jeszcze gadały, Selena ją przekonywała, a potem Domi napisała takie coś :

malutka_Domimalutka_...ce wjucic. aje boje sem... [+]2011-09-11 17:28
ce wjucic. aje boje sem bajdo sem boje.
malutka_Domimalutka_...kedi dzanessa se poddia... [+]2011-09-11 15:46


Czego się miała bać ? To chyba była wymówka, bo Dżanessa uszanowałabym jej decyzję.Jednak Selena nadal naciskała.A Domi jak to Domi nagle zmieniła zdanie.

malutka_Domimalutka_...jus ne ce wjucic. siuta... [+]2011-09-12 17:24
jus ne ce wjucic. siutas innych deci . wedialam. jus ne potsebujes mne. mas pseces Dzidzia_123 sierotka-asia i mala-gug telas tio oni sią twoją lodiną
malutka_Domimalutka_...tedio zie men zniuw poz... [+]2011-09-12 17:23


To się Selena wkurzyła i napisała tak :

malutka_Domimalutka_...A ja już nie chcę być t... [+]2011-09-13 15:05
A ja już nie chcę być twoją matką jesteś samolubna i beszczelna manipulujesz ludźmi.Cały czas coś ci nie pasuje i nie masz zaufania do człowieka,wykożystałaś mnie by zdobyć popularność.Bardzo dobrze widze ze manipulujesz moimi uczuciami nie wiem co sb myślisz ale pewnie chcesz by nie było mi przykro.Bardzo dobrze wiem z koleżankami że o wiele wiele bardziej wolisz dzanesse ode mnie a mnie to pewnie już prawie wcale nie kochasz ;/ prze proszę asie to może wróci do mnie bo Asia mi ufa wierzy w moje słowa w przeciwieństwie do cb! Papa nie pisz do mnie.
malutka_Domimalutka_...Ale już setny raz ci mó... [+]2011-09-12 18:5


Całkowicie zgadzam się z Seleną.Nie wiem jak można być jej matką, kiedy jej ciągle coś nie pasuje ;/
Niby Domi jest uważana za aniołka, ale wcale nim nie jest.Ale do rzeczy, Domi po przeczytaniu tego pewnie wkurzyła się i zastosowała swój znany teks kiedy ktoś mówi coś co jej nie pasuje, czyli ,,Nie poznaję cię".
malutka_Domimalutka_...ne pjawdia jac mozies m... [+]2011-09-13 18:58
ne pjawdia jac mozies muwic zie wykozistalam ce dio populalnosci?? ne posniaje cem ; muwilas zie asa tio ne twoja culca aje wide zie wjucilas dio nej otlamalas mne i lanis mne tymi sjowami ; a ja jus Dzanesse psygiotowuje dio odejsca jac mozies. wide zie wioguje mne ne tlactujes powazne! jestes tiaca jac Asa! jestesce sebe walte! i ne jetem samolubna ja w pseciwienstwie do Asi mam selce ktulym se kieluje. i ne ce innych ksywdic
bellamabellamahej wyślesz mi prezent ... [+]2011-09-13 15:02


Co do tego, czy Domi wykorzystała Selene dla popularności - prawdę zna tylko Domi.Jednak to nie koniec ich kłótni słownej.

malutka_Domimalutka_...Że co proszę?!Mogę wiem... [+]2011-09-14 17:07
Że co proszę?!Mogę wiem że mnie nie poznajes* ** *ierowałam się słowami przyjaciółki,samolubna?tak nigdy mi nie powiedziałaś że chcesz być jedynaczką i z każdą kolejną sis narzekałaś albo odstraszyłaś.Nie okłamałam cię,porzuciłam Asię,ale już miałam dość bo ta rozmowa ciągnie się już prawie tydzień!!Nie chcesz innych skrzywdzić?Mnie skrzywdziłaś i to za każdą wiadomością to że ja cb skrzywdziłam to jestem świadoma ale widocznie ty nie.Pamiętaj że cię kocham i jak tylko zmienisz zdanie i zechcesz do mnie wrócić to powiedz,a wrócę. ;* ;)
malutka_Domimalutka_...A ja już nie chcę być t... [+]

Dobrze zagrała Selena, tylko moim zdanie powinna być bardziej ostra i nie mówić, że chce wrócić, żeby spowodować, aby Domi ją błagała, ale tak też może być.Oczywiście Domi próbowała oczyścić się z zarzutów Seleny.

malutka_Domimalutka_...ja kazdą sostle odstlas... [+]2011-09-14 17:18
ja kazdą sostle odstlasialam? a Dusia tio cio? pocochalam ją bajdo aje tio Ti ją pozucilas i bajdo cejpialam zie zaufianą sostle stalcilam. a mala2011aga cy jatos tiac tio cio? tes byja moją sis bajdo dobja. i odesla. aje ne psese mne. psestan mowic zie wsysto jet psese mne. postaw se na moim mejscu bio widac mysjij zie tio tiac jatwo odejsc od jednej matci a wjucic dio innej. wcale NE ne jet tiac jatwo.
Lupita-AmorLupita-Amorchciałaś aby ta twoja b... [+]


Dobrze, że Domi pokazała swój punkt widzenia Selenie, bo nie tylko ona (Selena) na tym ucierpiała.Niestety Sel nie mogła tego zrozumieć, że tak trudno jest jej porzucić Dżanesse.A wystarczyło tylko dojść do wniosku , że Domi jest sentymentalna i ma honor, dlatego nie chciała jej opuścić.

malutka_Domimalutka_...Oprócz dusi i agi np. t... [+]2011-09-14 17:27
Oprócz dusi i agi np. ta mala_zosia czy jak ona tam miała.Postawiłam się na twoim miejscu wiele razy i to jest bardzo łatwo wystarczy napisac "ne etes mami wacam do stalej" i p osprawie.Zostań z dzanessom skoro tak trudno ci od niej odejść.
Lupita-AmorLupita-AmorNadal mi na niej zależy... [+]


Na szczęście po tej wymianie słów, która trwała prawie tydzień, wreszcie Domi i Selena znów są razem.


malutka_Domimalutka_...wjacam do cebe aje tjud... [+]2011-09-14 17:35
wjacam do cebe aje tjudno mi od nej odejsc bio byja dja mne bajdo dobja. bjonila mne i opetowala sem.
malutka_Domimalutka_...ja kazdą sostle odstlas... [+]


Tak sobie myślę po co to wszystko ? Ta kłótnia i Dżanessa.Od początku wiedziałam, że Domi i Selena i tak będą razem.Niestety Dżanessa nie może się z tym pogodzić i już mówi Selenie, że Domi leci na Royalty.

Dzanessa_1234Dzanessa...jednak domi leci na roy... [+]2011-09-15 18:16
jednak domi leci na royalty :(
Malutka_lili_Malutka_...plose pani zazwycaj jet... [+]2011-09-15 17:48

Cieszę, się z tego, że rodzina jest już pełna.Mam nadzieje, że nikt już tego nie zepsuje.
A jakie jest wasze zdanie ?
Komentujcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz