czwartek, 25 sierpnia 2011

Przystojniak6 miał, aż 3 dziewczyny !

Dzisiaj będzie trochę krótszy post (przepraszam, ale nie miałam zbyt wiele czasu.Spróbuję to nadrobić).
Zapraszam do czytania.
Pewien chłopak, a mianowicie przystojniak6 ma przy sobie niezłe stado lasek.
Jak tego dokonał ? Oczywiście, oszustwem !
Przystojniak (ciekawe, czy w rzeczywistości jest taki przystojny?) zapragnął mieć kilka lasek naraz.
Nic trudnego, wystarczy tylko napisać, że jest się wolnym.Piewszą jego 'zdobyczą' była niejaka roxi666.
Przyszedł na jakąś imprezę i zobaczył ją.Można powiedzieć stardoll'owa miłość o pierwszego zerknięcia w ekran ;P Potem znajomość się rozkręciła i zaczął z nią flirtować.Potem stała się jego stardoll'ową dziewczyną.
  • przystojniak6
    hej słonko pamietasz mnie z imprezy
    przystojniak63 miesięcy temu


Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=103711808
Potem podejrzewał ją o zdradę, żeby ukryć, że to on ją zdradza.

  • przystojniak6
    kotku jakiś kolo się do mnie do czepił i mi przeklina w kg odwiedz mnie plis on muwi o tobie
    przystojniak62 tygodni temu

Nie wierzę, żeby Roxi go zdradzała, pewnie namówił jakiegoś kolesia, żeby tak powiedział.
marcinxD125
ty * * * uu ;p od******* się od Roksany to moja laska ; //
marcinxD1251 miesięcy temu

A już planowali zaręczyny.

  • roxi666
    hej misiu pamiętasz mnie byłam twoją dziewczyną właś nie jestem ss zrobimy zaręczyny na imprezie
    roxi6662 miesięcy temu

To poprostu tamten MarcinxD125 sobie ubzdurał, że Roxi jest jego dziewczyną.Albo Roxi kiedyś była jego dziewczyną...

  • roxi666
    nie mam czasu mam już chłopaka
    roxi6661 miesięcy temu


  • roxi666
    nie chce być niemiła ale mam już chłopaka bo ty sie nie odzywałeś a ja już zanałam chłopaka ty masz wiele dziewczyn chętnych więc znajdziesz se inną
    roxi6661 miesięcy temu


  • roxi666
    nie o to mi choddzi ale nie chce mi sie nawiązywać przyjaźni przez internet mam inne sprawy nie mam czasu a na gg wogule nie wchodziłam
    roxi6661 miesięcy temu


  • roxi666
    napewno jestem od ciebie starszapo prostu nie mam czasu mam odwal sie
    roxi6661 miesięcy temu

Ale jak widać znalazł sobie nową dziewczynę, która myślała, że on ją zdradza.


Obrazy z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=90165141 2 i 3 strona KG
Marcin poszedł po tym w cień, a Roxi i Przystojniak mieli wziąć ślub

  • przystojniak6
    slub zaraz na imprezie ktura zrobi roxi666
    przystojniak61 tygodni temu

Jednak już wtedy zdradzał Roxi.

  • -Koniara
    roxi nic do cb nie mam ale zobacz jego wpis do mojej kg i my mamy razem z przystojny 6 dziecko które jest już blisko więc musimy to wyjaśnić
    -Koniara1 tygodni temu

Jednak to nie jednak kochanka przystojniaka.

  • nwd
    (przychodiz do twojego domu na stle widzie zluzyta gumke bierze ja i wypiaj twoja sperme )bedziemy miec dziecko (usmiecha sie i potchodiz caluje tak czule i namietnie ze nie da jej sie odmuwic)
    nwd2 tygodni temu

Gdy prawda wyszła na jaw zrobiła się niezła kłótnia.

  • -Koniara
    sory laski ale on jest zaję*** * a dzieciaczek rośnie w brzu*** *ak na drożdżach
    -Koniara1 tygodni temu


  • roxi666
    wystawiłeś mnie pisałam płakałam a ty nie przyszłeś ;(((((((((((((( wystawiłeś mnie wołałam cie na czacie krzyczałam a ty nic jak kamień ja w sukni białej sam przed ołtarzem
    roxi6661 tygodni temu


  • princes42
    jesteś dupkiem ! jak mogłeś wystawić roxi666 to wiatru ! chyba zamiast przystojniak6 to powienien być przygłupek6 ! jesteś gynojkiej , istnym udręczeniem dla kobiety !!!
    princes421 tygodni temu


  • -Koniara
    kochanie o co chodzi z tym ślubem z roxxi? przecież mówiłeś że ona to dziewczyna z reala a na stardoll nigdy w życiu
    -Koniara1 tygodni temu


  • miley186xd
    co roxi666 twoja girl z rl. ? a ja ?
    miley186xd1 tygodni temu


  • roxi666
    cześć kotku jak to jest z kim jesteś bo koniara i jej corka i twoje piszą do mnie
    roxi6661 tygodni temu
  • -Koniara
    ej przecież mieliśmy ślub który zorganizowała ashleyWilliams a roxxi pisze ze to ona jest twoją ż/
    -Koniara6 dni temu
  • -Koniara
    aha wszystko jasne! on ma 3 kochanki (mnie,roxxi i miley) po tobie gościu!
    -Koniara6 dni temu
  • roxi666
    ja żoną jego !!!!!
    roxi6663 dni temu
  • -Koniara
    roxxi ogarnij się on zdradzał cie na każdym kroku i dalej cie zdradza
    -Koniara3 dni temu
Obrazy z  jego KG
.
Oj, nie ładnie Przystojniaku ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz