sobota, 27 sierpnia 2011

Nauczycielka oraz babcia dzikus !

Dzisiaj dodam post o Nauczycielce i babci dzikus.
Zapraszam do czytania.
Otóż niedawno wybuchło kilka kolejnych skandali w rodzinie stardoll'owych Forresterów.
Bohaterami pierwszego skandalu jest mniej znana córka babki - dodotaniecNice oraz kochanka jej męża - nauczycienka-21
Wszystko zaczęło się od tego, że Nauczycielka zakochała się (jak można się zakochać w internecie?) w żonatym Kacprze123Green, jednak dla tej egoistki jego żona nie była przeszkodą.Nawet się nie znali, ale wykorzystała okazję, że jest nauczycielką, a oni musieli zapisać dziecko do przedszkola.

  • nauczycielka-21
    Witam pana bardzo serdecznie.Czy jest pan zainteresowany zapisaniem dziecko do przeszkola?Prosze sie ze mną skontaktować prze wiadomości albo odpisać.Dziękuje i dowidzenia.
    nauczycielka-212 tygodni temu

Potem coś do niego napisała (usunęła to), chodzi jej o to, że jest bez żony.On jej odpisał.


A ona mu odpisała, oczywiście nie chodziło o taką rozmowę tylko chyba wiecie o co.


No i stało się.Jej plan się powiódł i odebrała męża Dodo.Jeszcze napisała mu w KG, żeby jego żona się wkurzyła.


I tak biedna Dodo dowiedziała się o zdradzie męża i to rozpętało kłótnie.

  • dodotaniecNice
    po co to robiłeś!!teraznie moge ci zaufaćjeszcze raz taki numer i koniec koniec z nami zapamiętaj to sobie a teraz musze to koniecznie przemyśleć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dodotaniecNice3 dni temu






  • Jusia0107
    Czemu zdradzasz dodotaniecnice ?
    Jusia01072 dni temu


  • SydneyFox2
    Nie wstydz ci debilu?! Zdradzasz moja przyjaciółkę mimo iż twierdziszże jest twoja dziewczyną! Z jakąś nauczycielką! Za to spotka cie sroga kara zostanieszz zesłany na wyspę ***zzbos!!!!!
    SydneyFox22 dni temu


  • dodotaniecNice
    ostatni raz odwiedzam cb a nauczycielka-21 posmakowała mojej zemsty tak samo jak ty!Ja i moje koleżanki....dokopiemy tobie słowami!!!BUAHAHAHA
    dodotaniecNice2 dni temu


  • marus0005
    i dostaniesz nauczke! lesseby cie zmaltretują rozbiorą...rozneglizowany bedziesz ***al na plazy po srogim gwalcie!
    marus00052 dni temu

Oczywiście koleżanki Dodo też przejęły się tą historią i zaczęły atakować Kacpra.A Nauczycielka, żeby potwierdzić, że Kacper jest tylko jej napisała w KG babki, żeby wszyscy to widzieli.

  • nauczycielka-21
    pani córka dodotaniecnice jest teraz sama bo ja jej zabrałam męża
    nauczycielka-212 dni temu
  • Babka
    Jesteś bezczelna ! Jak śmiesz tak do mnie pisać i niszczyć rodzinę !
    Babka21 godzin temu

A, żeby było o niej głośno zaczęła obrażać babkę.

  • nauczycielka-21
    co pani moze mi zrobic jest pani taka sama ****** jak panska córka
    nauczycielka-219 godzin temu

Jednak były mąż Dodo przejął się bardzo tym wszystkim i tym, że popełnił błąd i chciał do niej wrócić.Kto normalny rzucił by dziewczynę z elitarnego stardoll'owego klanu, dla jakiejś mało znanej nauczycielki.A Dodo  jeszcze doładowała sobie SS, jednak (i bardzo dobrze!) Dodo mu nie wierzy.

  • dodotaniecNice
    a cie skłoniło do tego żeby do mnie wrócić?Czy to przez to że jestem ss czy przez to że nauczycielka-21 ci sie znudziła?
    dodotaniecNice1 dzień temu
  • Kacper123Green
    dlatego że cię bardzo kocham i nie chce cię stracić
    Kacper123Green9 godzin temu

 Ale wciska jej kit ! Trudno znaleźć gorszego kłamczucha.Gdyby ją kochał to by nigdy jej nie opuścił, ale jak widać on kocha tylko sławę jaką daje mu chodzenie z członkinią rodziny stardoll'owyc Forresterów.Dobrze, że Dodo już mu nie ufa.

  • dodotaniecNice
    nie wiem czy ci zaufać po tym co przeszliśmy
    dodotaniecNice8 godzin temu

Najbardziej jednak przeżyła chęć powrotu do Dodo Nauczycielka.



  • nauczycielka-21
    jakto misiaku co sie stało?chcesz wrócić to tej szmaty?
    nauczycielka-211 dzień temu

Widać Nauczycielka nie wie jeszcze o tym, że Dodo jest popularna, bo jest członkinią tego klanu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kolejna sprawa dotyczy niejakiej Matka-Babcia , czyli babci dzikus.
Otóż ta 'babcia' (o ile takie osoby można tak nazwać) nie zachowuje się jak babcia.Jej niektóre teksty są na poziomie ośmiolatka.Babcia dzikus zapomina też o interpunkcji, ortografii i stosowaniu wielkich liter.Od innych tego nie wymagam, każdy w końcu popełnia błędy w ortografii, itp. , ale osoba, która udaję babcię powinna tak jak babka - wyrażać się jak osoba starsza, dbać o pisownię, itd. , a Matka-Babcia tego nie robi.Stardoll'ową Stephanie Forrester (babka) bardzo to uradziło, więc napisała do niej.
  • Babka
    Jest pani starsza i niech da pani wzór wnukom i dba o ortografię, interpunkcję oraz stawianie wielkich liter, bo potem wnuki się tego nauczą.Pozdrawiam.
    Babka1 tygodni temu
  • Matka-Babcia
    nie musi mnie pani uczyć.Wiem chyba jeszcze jak mam pisać a tak wogóle to ja jestem młodsza od pani
    Matka-Babcia1 tygodni temu
 Nauka babki, niestety poszła w las, ponieważ babcia dzikus i tak niczego się nie nauczyła i zaczęła pisać jeszcze gorzej.

  • majcia1235
    mamo ta babka to była moja matka ale zostawiłam ją kocham ją tak samo jak ciebie
    majcia12351 tygodni temu
  • Matka-Babcia
    przytulam wiem słyszałam nie dobzi są ludzie na stardoll kc
    Matka-Babcia1 tygodni temu

Zobaczcie napisała ,,dobzi", a to nie jest po polsku.Gdyby miała w rzeczywistości co najmniej 10 lat, to by wiedziała , że mówi się ,,dobrzy", a nie ,,dobzi".Oto kilka neologizmów Matki-babci :

  • Lupita-Amor
    twój syn zabiera mi syna nie dośc że Majka mi zrujnowała małżeństwo to jeszcze syn zabiera dizecko i manipuluje nim. co z was za rodzina...ehh szkoda gadac. ; /.
    Lupita-Amor6 dni temu
  • Matka-Babcia
    yy?Czy my siuę znamy?
    Matka-Babcia4 dni temu

Rozumiem, że ktoś z pośpiechu mógł napisać ,,siuę", ale jak już udaję babcię to powinien sprawdzić czy dobrze napisał post. Ponadto babcia dzikus jest także kłótliwa.

  • Lupita-Amor
    zobacz sobie u mojego byłego. no chyba że już usunął.
    Lupita-Amor4 dni temu
  • Matka-Babcia
    zostaw nas w spokoju!
    Matka-Babcia4 dni temu

Jaka babcia (nawet na stardoll) powiedziałaby ,,Zostaw nas w spokoju".Rozumiem, żeby powiedziała to jakaś matka, ale babcia ? Teraz dalszy ciąg kłótni.

  • Lupita-Amor
    a widziałaś jej wpis o tym że zniszczyła rodzinę u niego.? wiesz nie chce się kłócić. jesteś babcią moich dzieci i nie mam zamiaru się kłócić. może zachowamy się jak ludzie normalni nie kłócąc się.:)
    Lupita-Amor4 dni temu
  • Matka-Babcia
    ale Sabina jest fajna a ty nie za bardzo i tak nie jesteś moją synową
    Matka-Babcia3 dni temu

Od kiedy babcie używają słowa ,,fajna" ? To brzmi dość dziwnie z ust osób starszych, nawet mam.

  • Lupita-Amor
    byłam synową. bo była żoną twojego syna. ale widać nie przyznajesz się do rodziny. ehh
    Lupita-Amor3 dni temu
  • Matka-Babcia
    Nie chcę aby pani zaśmiecała mi KG ja wiem co robię widać jak ta Babka was wychowuje hmm co za ludzie z was dowidzenia
    Matka-Babcia3 dni temu

To właśnie dlatego nadałam jej przezwisko ,,babcia dzikus".Jaka starsza osoba odważyła by się tak powiedzieć ? Kiedy zobaczyłam to dwa dni temu napisałam u niej w KG (usunęła to), że po prostu zazdrości Lupicie, że jest w elitarnym klanie, a babce, ponieważ założyła ten klan.A ona zamiast odpowiedzieć bezczelnie usunęła to ! Widać, że powiedziałam prawdę, a ona boi się przyznać do tego.
A o to jeszcze kilka słów Matki-Babci

  • majcia1235
    Zuza kłamiesz!Mamo nie wierz jej proszę uwież mi babka im wierzyła nie mi
    majcia12356 dni temu
  • Matka-Babcia
    nie przejmuj się ja taka nie będę
    Matka-Babcia4 dni temu

Zobaczcie, to już Majcia dla bardziej o ortografię niż ona, a powinno być na odwrót.

  • roszpunkaKami
    Prosze pania ja nie jestem taka :))) a i milo mnie pani poznac nazywam sie Karolina a pani jak widze Janina
    roszpunkaKami4 dni temu
  • Matka-Babcia
    Tak,na imię mi Janina.A może przyjedziesz z Marcinem,i z moimi wnuczkami chyba że pani nie chce żebym pani dzieci nazywała wnuczkami to dobrze zapraszam waszą rodzinę na obiad na niedzielę
    Matka-Babcia4 dni temu

Ta babcia, chyba nie wie gdzie postawić znaki interpunkcyjne.A w ogóle jej zdanie nie ma ładu, ani składu.


I znowu babcia dzikus używa słowa, które powinny wymawiać tylko osoby młodsze.

  • slicny_Damianet
    aje pani jus ne jube. ; pseplasam aje wide jac pani tlactuje ludi ; ucetiam wystlasiony dio mamusi ; pjace ;
    slicny_Damianet2 dni temu
  • Matka-Babcia
    ?
    Matka-Babcia1 dzień temu


  • slicny_Damianet
    pjace ; odwjaca sem ; mahia lącta wystlasiony ;pjace gjosnej ; pani ne ume saniowac ludi ; leeeeeee
    slicny_Damianet1 dzień temu

Jak widać ten chłopiec poznał już się na Matce-Babci.
Gdyby umiała udawać babcię, to by nie używała takiego słownictwa, dbała by o zdanie, itd.
Oto przykład jak pisze babka.Co prawda tutaj chodzi o sprawę (chyba?) w rzeczywistości, ale podoba mi się ten słowiański obyczaj.

  • selena_gomez660
    1.po cholere domnie dzwonisz 2.Jutro odbierz ode mnie ta swoja książke 3.Po co mnie szukasz? Jak by co całe dnie spedzam na Wester-Platte
    selena_gomez6601 miesięcy temu
  • Babka
    Jest taki słowiański stary obyczaj, który należy czcić.Pożyczyłaś to odnieś SAMA.Kocham cię :*** !
    Babka1 miesięcy temu

Co sądzicie o tych sprawach ?

1 komentarz: