wtorek, 23 sierpnia 2011

Moje przemyślenia cz.1

Na blogu będę prowadziła serię moje przemyślenia.
Będę się tu dzielić z Wami moimi przemyśleniami na temat stardoll'owej rodzinki.
Zapraszam do czytania.
Dowydy na to, że zabawa w dom jest jak Moda na sukces.
Jest to bardzo dziwne i podejrzane, ale członkowie stardoll'owych rodzin przypominają mi postacie z Mody na sukces.A cała zabawa w dom jest jak Moda na sukces - rozwodzą się, znowu się zchodzą, znajduja nowe miłości, itd.
Rozumiecie już chyba o co mi chodzi.
W moim albumie na stardoll przedstawiłam Wam kilka postaci ze stardoll'owej rodzinki (pewnie dobrze Wam znanych) i upodobniła ich do postaci z tej telenoweli.
Oto jedna ze stron mojego albumu.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej wejdźcie do mojego albumu na stardoll.

(sorry, ale nie dam zdjęcia, bo mi się nie chce wczytać ;//)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz