wtorek, 23 sierpnia 2011

Cała prawda o malutka.wikusia i Dominisia_mila

Od kilku dni na stardoll zalogowała się malutka.wikusia, znana głównie z tego, że wyzywała Domi.
Przez to wszyscy myśleli, że jest zła, a jaka jest prawda ?
Przeczytajcie.
To malutka.wikusia napisała do Domi :
http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=94296934
http://www.stardoll.com/pl/user/album.php?id=94296934
Wszyscy od tamtego momentu atakują ją.Ona tłumaczy sią mówiąc, że przez Domi i Modnisię jej siostra odeszła ze stardoll.Mówi, że dokucza tylko Domi i Modnisi.Każdy powiedziałby ,,kłamca", jednak by osądzić sprawę trzeba się bardzo dobrze jej przyjrzeć.
Teraz wyjawię Wam czystą prawdę.
Okazuje się, że to Dominisia_mila jest winna.Wszystko zaczęło się od tego, że Diminisia z konta Dzidzia_123 próbowała się zaprzyjaźnić z LovelyMisia1.A kto by nie chciał ? LovelyMisia jest popularna, ma matkę, która ma Stardoll Royalty, itd..Tak właśnie Dzidzia poznała Misię.
·         Dzidzia_123
cec źuziu ; ))
Dzidzia_1232 tygodni temu
·         LovelyMisia1
cesc
LovelyMisia12 tygodni temu

Obraz z http://www.stardoll.com/pl/user/?id=95795762 strona 13 KG
Przyjaźń ta nie trwała długo, ponieważ Dzidzi zaczęła kopiować Misię
·         Dzidzia_123
jia ce jube ; (( Cio jia zlobiłiam zie wygliad odgapiłiam ; (( Gdybys mn jubiłia nic bys mi ne gadiałia ; ((
Dzidzia_1231 tygodni temu
·         LovelyMisia1
gdibiś ti mne jubija bis ne scgaja miojegio styju
LovelyMisia11 tygodni temu

Dzidzia nie mogła znieść (albo po prostu udawała), że jest niesprawiedliwie posądzana i usunęła konto.
·         Dzidzia_123
Ciłąis tegjo nykt mne ne jubi ; (( Pjapja ppmaetiaj zie ce kjocham i jube ; ( ♥
Dzidzia_1231 tygodni temu
·         LovelyMisia1
ciemiu mi tio wpejaś ak nić takiegio ne pisajam :/
LovelyMisia11 tygodni temu
 Potem na swoim drugim koncie Dominisia_mila zaczęła oczerniać Misię.Jednak mama nie stanęła w jej obronie, bo wyjechała na wakacje, a kiedy wróciła Misi już nie było.Usunęła konto.Dlatego Modnisia wściekła się na Dominisia_mila i napisała do jej mamy.
·         modnisia1212
Kasia tak i dobrze wiesz ze ta wielce mila Dominisa to Kasia. a przez założenie nowego konta jeszcze nikt na dobre się nie zmienił więc dużo mi zorbiła ona. bo przecież to jest jedna i ta sama osoba w realu.
modnisia12124 dni temu
·         fulka123
wiem,ale przecież nie wiesz jaką jest osobą w realu ! Ale ja tylko chciąlam abyś odczepiła se od nas :)
fulka1234 dni temu
·         modnisia1212
wiesz co darowałabyś sobie te kłamstwa jak to ci smutno po Kasi. widać że Kasia założyła nowe konto wystarczy wpisy poczytać. ta Dominisa i Kasia to jedna i ta sama osoba ale ja nie pozwole aby ta DOminisa znów zatruła mojej rodzinie życie
modnisia12124 dni temu
·         fulka123
Masz dowody na to ze ci coś,albo twojej corce zrobila ?
fulka1234 dni temu

Obraz z  http://www.stardoll.com/pl/user/?id=92830795 strona 5 KG
Potem jednak Misia wróciła, wróciła także dzidzia, ale nie na długo
·         Dzidzia_123
Zuziu pseplasiam ce zia wsystkio ;( Wem zie zlobiłiam błiad alie jia ce jube ;)) Jestes dla mne jiak siostla ; ( Wem zie zlie zlobiłiam i ziałujie ;( Ne mam nykogio ; ( Usiunie kjontio dominisia_mala bjio ne jube tjegio kjontia ;( A zostanie nja tym
Dzidzia_1234 dni temu
·         LovelyMisia1
weś ak ti mne śkiwdijaś mioja wjaśnia psjaciujka mi źjobija takie świstkwio a piotiem ź djugiegio kionta napisalas źe to pśeźemnie ti se kiontio usiunejaś
LovelyMisia13 dni temu
 Obraz z
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=95795762 4 strona w KG
Po tym poście Dzidzia usunęła konto.Jednak zostało jej jeszcze jedno konto Dominisia_mila , na którym i tak nie zabawiła się zbyt długo, ponieważ Modnisia (mama LovelyMisia1) i malutka_Domi (przyjaciółka Misi) mówiły prawdę Fulce, która nie chciała w to uwierzyć, dlatego Domisia usunęła konto .Jednak przed usunięciem zdążyła nakłamać malutkiej.wikusi i powiedziała jej, że przez Modnisię i Domi usuwa konto.Wikusia chciała pomścić swoją sis i dlatego tak pisała do Domi.Może to jej całkowicie nie usprawiedliwia, bo nie powinno pisac się tak do ludzi, ale tak naprawde nie jest ona zła, tylko wierzyła siostrze.
A to wg. opinii innych :
Opinia mulutka.wikusia
malutka.wikusiamalutka....napisze ci eraz to bylo... [+]2011-08-23 13:11
napisze ci eraz to bylo tak gdy ja doloncylam do strodll trwała kłutnie miedzy fulka a modnisia kluciły sie o to ze jch córki sie kopiowały malutkadomi i dominiczkamila przyłączyłam sie do tej kłutni i myslałam że modnisia to mama domi moja sisi i córka fulki dominisia mila napisała mi że przez domi usuwa konto i to zrobiła dalej kłuciliśmy sie lecz fulka potajemnie z modnisią sie pogodziły a ja nie wiedziałam i dalej sie kłuciłam i fulka napisała że nie chce mnie znać
teraz nie mam mamy prosze daj to na bloga jako opinia wikusi
Opinia malutka_Domi
malutka_Domimalutka_...tia Dzidzia_123 byla na... [+]2011-08-23 13:35
tia Dzidzia_123 byla najlepsa psyjaciultą LovelyMisia1 aje tia dzidzia chybia zaceła ją kopiować no i dzidzia usunela konto i modnisia se o tim dowediala i dowediala se zie Dominisia_mila to tak na prawe Dzidzia_123 i modnisia powiedziała że nie odpuści jej za to że skrzywdizła jej córkę. bo LovelyMisia1 się wkurzyła bo nie miała nikogo żeby miał ktoś ją obronić przed Dzidzia_123 i DOminisia_mila bo jej mama była na wakacjach. i ta DOminisia_mila to wykorzystała i zaczęła ją gnębic. więc modnisia się wkurzyła i powiedziała że zapłaci za to że krzywdzi jej dziecko. no a ja nie mogłam siedfzieć z założonymi rękami i patrzeć jak moją najlepszą przyjaciółkę gnębi jakaś Dominisia i Dzidzia 2w1 i powedziałam żeby sie odczepiła no i sie zaczęła kłótnia bo ona zaczęła się (dzidzia Dominisia_mial) wykręcać że nic nie robiła że jaka to ona święta.

malutka_Domimalutka_...zosia coś tam. bio dowe... [+]2011-08-23 13:30
zosia coś tam. bio dowedalam se oatatnio aje ona tejas wyjechiala tia zosia. i jej contio wcesnej tio byja Dzidzia_123 aje usunela i zajosyla Dominisia_mila aje tes usunela bio se dowiedzieli inni. a ta zosia ma chyba nick zosia_1656 jakios tiac. aje ona ne we zie tiu wsysyc o nej wedzą

malutka_Domimalutka_...drugi jet w ajbu 

Opinia Modnisia1212
modnisia1212modnisia...zapewne ciekawi cię jak... [+]2011-08-23 13:56
zapewne ciekawi cię jak do tego doszłam że ona ma te inne konta. Zosi bardzo zalezało aby zaprzyjaźnić się z moją córką a jak powiedziałam jej NIE to ona założyła konto Dzidzia_123 i od razu napisała do mojej córki ze chce się zaprzyjaźnić. miałam obie w znajomych i jak Zosia schodziła z sd to za chwilkę pojawiała się Dzidzia i jeszcze jeden dowód że ona ma te inne konta. obczaiłam że zosia wyjeżdża gdzieś i nie będzie jej na sd od 19 do 29 i w tym samym dniu Dominisia_mila też mówiła fulce że wyjeżdża i dokładnie też że od 19 do 29 są nawet chyba wpisy jeszcze u fulki jak Dominisia to pisze.
ps. wtedy juz konto Dzidzia_123 było usunięte.

modnisia1212modnisia...a i zosia_1656 Dominisi... [+]2011-08-23 13:52
a i zosia_1656 Dominisia_mila i Dzidzia_123 to jedna i ta sama osoba. mówię to tlyko zaufanym osobom. Zośce powiedziałam że wiem że to są jej drugie konto i chyba dlatego usuneła te konta dzieci czyli Dzidzia_123 i Dominisia_mila

modnisia1212modnisia...o to że jej córka kopio... [+]2011-08-23 13:50
o to że jej córka kopiowała moją. nie wiem czy pamiętasz ale była tu taka dziewczynka Dzidzia_123 a później ona założyła drugie konto Dominisia_mila i myślała że się nie zgapnę ale zczaiłąm się że to ona i nie odpuściłam jej tego że skrzywdziła moją córke. na wyjechałam na tydzień na wakacje. wróciłam a moja córka LovelyMisia1 usuneła konto przez Dominsia_mila czyli przez Dzidzia_123 bo jej dokuczała i kopiowała. a później ta DOminsia_mila uwadała głupią że ona nic nie robiła. i mówiłam fulca aby przeprosiła ta DOminisia moją córkę i wgl ale ona nie że jej córka to święta jest i wgl. ale na szczęscie z fulką się pogodziłam bo ona przejrzała na oczy ale widze Wikusia nie przejrzała na oczy jaka jej siostra była zła.

malutka_Domimalutka_...tia Dzidzia_123 byla na... [+]


  • 1 tygodni temu

  • Dzidzia_123
    jia ce jube ; (( Cio jia zlobiłiam zie wygliad odgapiłiam ; (( Gdybys mn jubiłia nic bys mi ne gadiałia ; ((
    Dzidzia_1231 tygodni temu

  • LovelyMisia1
    gdibiś ti mne jubija b


Więc okazuję się, że Wikusia wcale nie była 'ta' zła tylko Dominisia_mila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz